NOVI PUČ Dinamo zaprijetio Udruzi prvoligaša da će istupiti iz projekta “Volim nogomet”

Štimac: Snosit će teške posljedice, ali moj projekt neće ugroziti

09.01.2009.
u 18:05

Predsjednik Udruge prvoligaša Igor Štimac hladno je primio Dinamovu prijetnju da će od ljeta izaći iz projekta “Volim nogomet”. Tvrdi da je upravo Dinamov direktor Damir Vrbanović dobio povjerenje Udruge da sastavi ugovor s HRT-om, te je projekt prihvaćen jednoglasno. Štimca ne zanima Dinamov odnos s T-Comom.

Svi smanjuju proračune
- T-Com donosi odluke i za njih odgovara. Vrijeme je recesije i svi smanjuju proračune. A ugovor za projekt “Volim nogomet” vrijedi tri godine i ništa ga ne može zaustaviti - kazao je Štimac.

Što ako se Dinamo doista na ljeto povuče?

- Snosit će financijske posljedice takve odluke, prema statutu.

Razgovarali biste s Dinamom o tom problemu?

- Ne može se razgovarati s nekim koga nema. Mi ovdje u Zadru svakodnevno razgovaramo o problemima i razvoju nogometa, a oni su na skijanju. I ne nude ništa bolje.

Štimac kaže da su svi sponzorski ugovori transparentni. Ukupni proračun Udruge za 2009. godinu iznosi 12,6, a za prošlu bio je 8,6 milijuna kuna. Osim T-Coma, sponzori su PBZ, Styria, EPH, Lutrija Hrvatske, Autocommerce i Crotia osiguranje. Sponzori su osigurali 7,5 milijuna kuna za emisiju “Volim nogomet”, šest milijuna uloženo je u produkciju, a milijun i pol, u omjeru 50:50 posto, dijele Udruga i HRT.

U istom omjeru će se na kraju sezone dijeliti i dodatni prihod od marketinga. Udruga će svoj dio kolača podijeliti klubovima.

- Ponosimo se gledanošću emisije “Volim nogomet”, ljudi iz drugih sportova zavide nam na njoj, a pojedinci iz nogometa žele je srušiti. To je ludost! Zahvalni smo HRT-u na suradnji, a nije naša krivnja što jedino ta TV kuća može realizirati takav projekt.

Štimac kaže da tvrtka “Prva HNL”, čiji su vlasnici Udruga s 26 i Branko Kobali sa 74-postotnim udjelom, neće zaraditi ništa. Njezina jedina “zarada” bit će kandidatura za neke od sljedećih HRT-ovih projekata. A kad je Dinamovo nezadovoljstvo u pitanju, Štimac niže argumente.

Bez marketinških akcija
- Oni se moraju zapitati zašto im je gledanost pala za čak 90.000. Zašto više nema marketinških akcija koje su im u susretima protiv Međimurja, Slavena i Zadra u Maksimir dovele 48.000 ljudi, zašto je na prošlom derbiju s Hajdukom bilo 35, a sada samo 7 tisuća ljudi, zašto im je loše ozračje u klubu. Da imaju 10 bodova prednosti, ne bi se bunili. Sada alibi za svoja posrtanja traže kod drugoga - zaključio je Štimac.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije