Dok su ulaznice za Olimpiju (kapacitet Ledene 6000 mjesta) već danima rasprodane, za Partizan ih ima još podosta.
Bodreni i kada gube
- Imaš kartu viška - pitanje je koje se čuje pred dvoranom uoči svake utakmice Medveščaka. S druge strane, Cibona, dvostruki europski prvak, te jedan od najvećih hrvatskih klubova, dvoranu ove sezone nije rasprodala niti jednom. Čak i kada je u 7. kolu Eurolige gostovala super jaka momčad Barcelone, u Draženovom Domu ostalo je 300-tinjak praznih sjedalica (kapacitet dvorane 5500).
I dok se Ledenom u svih 21 utakmicu ove sezone orilo “Zig-zag Medveščak”, skandiranje “Heja, heja cibosi” potiho se čulo tek par puta.
Fenomen Medveščaka malo tko može objasniti - pune dvorane, odlična atmosfera, pjesma, skandiranje...
– Mi smo veliko osvježenje. Kvalitetnog hokeja dugo nije bilo kod nas, Zagrepčani su ga se zaželjeli - smatra predsjednik Medveščaka Damir Gojanović.
Zli jezici tvrde da će euforija za hokejem nestati već iduće sezone.
– To su gluposti, ovo nije sam trenutni val. Mi smo publiku pridobili i sada ju samo trebamo održavati - kaže Gojanović.
Medvjedi su ove sezone bili i sedam utakmica u nizu bez pobjede, no i tada je dvorana bila ispunjena do posljednjeg mjesta.
– Kada smo dovodili Amerikance i Kanađane prvi uvjet nam je bio da su to karakterni dečki koji će uvijek davati sve od sebe. Kod njih nema “foliranja” i to je publika prepoznala – smatra Gojanović.
Veliki plus Medveščaka je i marketing. Dok se medvjedi često druže sa navijačima i sudjeluju u humanitarnim akcijama, vodstvo Cibone svoje igrače nije odvelo na druženje s navijačima već nekoliko godina.
Cibosi nikad borbeniji
No, bespoštedno se bore i košarkaši Cibone, čak i u situaciji kada im klub duguje plaće za nekoliko mjeseci. I unatoč činjenici da su vodeći klub NLB-a, te još uvijek u borbi za drugi krug Eurolige, košarkaše Cibone prosječno je na domaćim utakmicama ove sezone bodrilo tek 2400 navijača (4 euroligaške i 7 utakmica NLB-a). A Medveščakovce je u 21 utakmicu u Ledenoj ove sezone bodrilo prosječno 5800 navijača.
- Baš me zanima kako će biti sutra? Partizan je uvijek punio našu dvoranu, najbolje od svih NLB ligaša - zabrinuto je zborio šef marketinga i Cibonin glasnogovornik Ivan Jurković.
Cibonin problem jest i loš status košarke kao sporta. Nitko među Hrvatima, osim Zadrana, ne iskazuje privrženost našim vodećim klubovima.
Premda je zbiljam zadovoljstvo otići na utakmicu jer nećeš dobit flašu ili šaku u glavu ostaje gorak okus radi kanadske mafije koja je izbacila sve domaće dečke iz ekipe.