HRVATSKI FENOMEN
Tajnu nogometnog uspjeha trebamo brendirati. Hrvatsku vole jer je moderna priča o Davidu i Golijatu
Tako hrvatske pobjede u nogometnom svijetu nisu samo fenomen koji oduševljava ljubitelje te najvažnije sporedne stvari na svijetu već i pitanje politike, promocije turizma, pa i kulturološki i društveni fenomen. Zato se ne treba čuditi što je nogomet, zajedno sa sportom općenito, uz turizam najbolji promotor suvremene Hrvatske. Prve asocijacije na Hrvatsku tako su već godinama ljepota zemlje i nogomet.
Komentara 2
SL
Pravi uspjeh u nogometu je već brendiran. Uspješni brendovi su: Adidas, Nike, Puma ...
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
To se mora objasniti i crvenoj žabokrečini...