Radi se o padu TV-gledanosti od 15.4% u odnosu na 5.2% gledanosti (7.6 milijuna) iz prošle godine. Analitičari smatraju da je pad gledanosti ekshibicije koju je producirala TV-kuća TNT dijelom prouzročen paralelnim prijenosom Zimskih olimpijskih igara u Vancouveru na NBC-u. Ipak, prije četiri godine, kada se dvoboj Istoka i Zapada sudarao s Olimpijskim igrama u Torinu, All-Star je također gledalo 5.2% gledatelja (7.1 milijun).
S druge strane, pravi je procvat doživjelo praćenje događaja putem drugih tehnoloških platformi. Internetska stranica NBA lige (Nba.com) tako je ukupno izbrojila 13.8 milijuna zahtjeva za videoprijenosom preko interneta, što je porast od ogromnih 43% u odnosu na prošlu godinu.
Preko mobilnih telefona Nba.com je tijekom cijelog All-Star vikenda posjetilo 146% korisnika više nego što je bio slučaj 2009. godine.