Nakon 20 godina Medveščak je ponovno uspio vratiti publiku u dvoranu, na svakoj utakmici igrači imaju potporu preko šest tisuća gledatelja.
- Mislim da nitko nije očekivao da ćemo imati ovakvu podršku. Oni pjevaju, plešu, fešta traje cijelu utakmicu - rekao je Joel Prpić.
AC/DC i zagrebačke balade naizmjence potiču gledatelje na navijanje koji su vrlo dobroćudni, a klub im se odužio s najmanjim cijenama karata u ligi. Dok ostali plaćaju najmanje deset eura za kartu, navijači Medveščaka trebaju izdvojiti samo 30 kuna.
Za razliku od drugih sportova, hokej ima i veliku prednost, jer je dozvoljeno prodavanje piva u dvorani.
- To je jedino mjesto gdje možete piti pivo i gledati sport - prenosi Wall Street Journal izjavu navijača.
Uz pivo, navijači mogu kupiti i sokove, ali njihova prodaja baš i ne ide.
Wall Street Journal: Najjeftinije uživanje uz balade i pivo
Sportski su promotori u kolovozu postavili 77 velikih plakata po cijelom Zagrebu s jednim ciljem - pokazati da se hokej na ledu vratio u grad - u svojem uvodu piše ugledni Wall Street Journal.
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.