ZIG ZAG MEDVEŠČAK

Wall Street Journal: Najjeftinije uživanje uz balade i pivo

medveščak, jesenice
Marko Prpić/VLM
28.09.2009.
u 12:21

Sportski su promotori u kolovozu postavili 77 velikih plakata po cijelom Zagrebu s jednim ciljem - pokazati da se hokej na ledu vratio u grad - u svojem uvodu piše ugledni Wall Street Journal.

Nakon 20 godina Medveščak je ponovno uspio vratiti publiku u dvoranu, na svakoj utakmici igrači imaju potporu preko šest tisuća gledatelja.

- Mislim da nitko nije očekivao da ćemo imati ovakvu podršku. Oni pjevaju, plešu, fešta traje cijelu utakmicu - rekao je Joel Prpić.

AC/DC i zagrebačke balade naizmjence potiču gledatelje na navijanje koji su vrlo dobroćudni, a klub im se odužio s najmanjim cijenama karata u ligi. Dok ostali plaćaju najmanje deset eura za kartu, navijači Medveščaka trebaju izdvojiti samo 30 kuna.

Za razliku od drugih sportova, hokej ima i veliku prednost, jer je dozvoljeno prodavanje piva u dvorani.

- To je jedino mjesto gdje možete piti pivo i gledati sport - prenosi Wall Street Journal izjavu navijača.

Uz pivo, navijači mogu kupiti i sokove, ali njihova prodaja baš i ne ide.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije