Na prvom su mjestu aktualni prvaci u Američkoj bejzbolskoj ligi (MLB) New York Yankeesi, koji su na vrhu poretka iz prošle godine pretekli engleski nogometni klub Manchester United.
Njihov proboj na prvo mjesto leži u činjenici da su lani osvojili 27. World Series u svojoj povijesti te otvorili vrata svog novog stadiona. Bruto prihod od prodaje njihovih suvenira nakon osvajanja naslova popeo se prošle godine na 450 milijuna dolara, dok je novi stadion prouzročio 40-postotno povećanje prihoda od sponzorskih ugovora.
Prema procjeni Forbesa, brand Yankeesa u ovom trenutku vrijedi 328 milijuna dolara, što iznosi 21% od ukupne vrijednosti organizacije (1.6 milijardi dolara), računajući igrače.
Na drugom mjestu Manchester Unitedov brand vrijedan je 285 milijuna dolara, što predstavlja 16-postotni udio u ukupnoj vrijednosti premierligaškog velikana (1.835 milijardi dolara).
Na trećem je mjestu madridski nogometni klub Real, ispred najvrednijeg brenda NFL lige Dallas Cowboysa te nogometnih klubova Barcelone i Bayerna, koji vrijednost branda crpi iz 30-godišnjega sponzorskog ugovora s osiguravateljskim divom Allianzom, rekordnim kad je duljina sponzorske suradnje u pitanju. Naravno, u sportu.
U Top 10 mjesta je našlo pet nogometnih klubova, tri bejzbolska i dva iz američkog nogometa.
Forbes, Top 10 svjetskih sportskih brandova (u milijunima dolara):
1. New Yor Yankees (bejzbol, MLB) 328
2. Manchester United (nogomet, Premiership) 285
3. Real Madrid (nogomet, Primera) 240
4. Dallas Cowboys (američki nogomet, NFL) 208
5. Barcelona (nogomet, Primera) 180
6. Bayern München (nogomet, Bundesliga) 178
7. Arsenal (nogomet, Premiership) 176
8. Boston Red Sox (bejzbol, MLB) 163
9. New York Mets (bejzbol, MLB) 158
10. New England Patriots (američki nogomet, NFL) 156...