Nakon jedne prospavane noći (onu nakon turnira proveo je s igračima u klubu Jimmy Woo), direktor umaškog ATP turnira ima razloga za zadovoljstvo. Debi Vanje Božičkovića većina sudionika i promatrača turnira ocijenila je uspješnim. Doduše, možda nije bilo toliko poznatih kao proteklih godina, no direktor ionako više nije zadužen za njihovo dovođenje.
– Posao mi je dovesti dobre igrače, da natjecanje dobro funkcionira i da sve pokrijemo sponzorski. I da se brinem da ne završimo u minusu.
Po direktorovim riječima, ovogodišnje izdanje završilo je na "pozitivnoj nuli".
– Što god nam ostane, uložit ćemo u turnir, recimo u sjedala na stadionu.
Novost su ove godine bila tri pucnja koja su označavala kraj teniskih natjecanja i početak noćnog života.
– Najveće mi je zadovoljstvo što nitko od igrača nije došao u moj ured da bi se požalio. Također, vidim i da su poslovni ljudi zadovoljni novom "gourmet zonom", prostorom gdje se mogu opuštati, ali i razgovarati o poslu.
- Zapravo, za mene su poslovni ljudi, odnosno sponzori, najpoželjniji poznati ljudi na turniru, jer oni ga zapravo financiraju. No, da me ne biste krivo razumjeli, svi su dobro došli na turnir, dakle i glumci, pjevači i manekenke, no za taj dio turnira ja nisam zadužen.
Prije no što je prije sedam godina pokrenuo marketinšku agenciju Sportmark, Božičković je iskustvo stjecao u McCann-Ericsonu i Luri (brend Pepsi), pa je, unatoč svojoj mladosti (38), poslovno iskusan.
– Magistrirao sam na temu "Marketing u financiranju sporta Republike Hrvatske", dolazim iz korporativnog svijeta. Za razliku od Rasbergera koji je bio izravno na plaći u Istraturistu, ja s Istraturistom, preko svoje tvrtke, imam ugovor o suradnji. I ne znam konstruirati priče da bi se više pričalo o turniru. Kriteriji su mi apsolutno sportski i poslovni.
sve je to proporcionalno povezano ako nema celebritija nema niti publike ako nema publike nema sponzora brzo ćete to shvatiti doći će vam brzo iz dupeta u glavu