TRAŽE SE NESTALI

Članica posade Sewola tijekom nesreće prvi put upravljala brodom

trajekt
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
1/2
19.04.2014.
u 21:13

Kapetan broda, 69-godišnji Lee Joon-seok, uhićen je u subotu zbog nemara, zajedno s još dvoje članova posade

Rođaci neke od 200 djece nestale nakon nesreće južnokorejskog trajekta Sewol, koji je potonuo u srijedu, danas su ponudili obriske DNK kako bi pomogli u identifikaciji pronađenih tijela, javlja Reuters.

Zasad je poznato da je 32 od ukupno 476 putnika i članova posade trajekta umrlo. Ronioci koji tragaju za nestalima pronašli su nekoliko tijela kako plutaju u putničkim kabinama, no nisu mogli doći do njih. Roditelji i rodbina nestalih pozvali su nadležne da podignu brod kako bi se tijela izvukla.

Kapetan broda, 69-godišnji Lee Joon-seok, uhićen je u subotu zbog nemara, zajedno s još dvoje članova posade. Jedna od njih vozila je u trenutku prevrtanja, a tužitelji su rekli da joj je to bilo prvi put u karijeri. Na upit zašto je djeci naređeno da ostanu u kabinama umjesto da napuste brod, Lee je novinarima rekao da se bojao da će ih odnijeti voda.

Prema prvim izvještajima brod se naglo okrenuo i nagnuo, možda zbog naglog pokreta tereta. Članovi posade rekli su da je Lee, koji isprva nije bio na komandnom mostu, pokušao ispraviti trajekt, no nije uspio.

Vlasnici broda, tvrtka Chonghaejin Marine Co Ltd, Leeja su nazvali veteranom. Policija je pretražila urede tvrtke, a tužitelj u gradu Mokpo rekao je da je 10 ljudi pod ispitivanjem zbog smještanja tereta na brod.

>> Uhićen kapetan potonulog trajekta koji je među prvima napustio brod

Komentara 3

PO
ponavljac
22:50 19.04.2014.

Toliko o ravnopravnosti žena , ali eto njih u vojsci , za volanima, policiji, dobra plaćica, a kada je frka , onda neka to muškarac odgovara i izvlači, iako sam uzrok nesreće za mene još uvijek nejasan

MA
Make
08:48 20.04.2014.

Zapovjednik broda i časnici, u pravilu nisu za kormilom broda.To rade kormilari ili "automatski pilot". Brod je sigurno novijih generacija,pa predmjevam kako je imao i računalnu navigaciju, dakle, ucrtane rute od luke polaska do luke dolaska, a računalo ih samostalnoalno mijenja. Ako je okret kod takvog mjenjanja bio značajniji, moglo je doči do nagnuća broda, a time i do pomaka tereta,loše osiguranog,a time i do prevrtanja. Opet ljudski faktor koji je nažalost prouzročio ovu tragediju.

Avatar puky
puky
12:20 20.04.2014.

... jednostavno za ne povjerovati ... tako odgovorne poslove vode tako neodgovorni ljudi ... strava ...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije