Big Bang ne isključuje Božju intervenciju, koja je temeljem svega, kazao je papa Franjo u govoru članovima Papinska akademije znanosti okupljenima u dvorani Casina Pio IV. u vatikanskim vrtovima.
Znanstvena teorija koja se postavlja kao začetak svijeta nije u suprotnosti s intervencijom Božjeg stvaranja. Evolucija nije suprotnost kreaciji, jer evolucija predmnijeva stvaranje bića koji se razvijaju, objasnio je Franjo. Franjo nije prvi papa koji je kazao kako teorija evolucije Charlesa Darwina nije u suprotnosti s crkvenim naukom. Papa Franjo je objasnio kako se ne smije zamisliti trenutak stvaranja kao trenutak čarolije.
Kada čitamo u Knjizi Postanka (Genesi) o Stvaranju, onda bismo mogli pomisliti ''kako je Bog mađioničar sa čarobnim štapićem u stanju stvarati stvari, ali nije tako“, kazao je Franjo i objasnio kako je On stvorio bića i ''pustio ih da se razvijaju prema unutarnjim zakonima koje je On dao svakome posebno, kako bi se razvijali, kako bi došli do vlastite punoće“. Bog je dao autonomiju bićima Svemira u trenutku u kojem im je zajamčio svoju stalnu prisutnost, dajući biću stvarnost. Stvoreno je, zatim, stoljećima i stoljećima, tisućljećima i tisućljećima išlo naprijed, sve dok nije postalo ono što danas poznajemo, upravo zato što Bog nije čarobnjak ili mađioničar, već je Stvoritelj.
O tome da teorija evolucije ne pobija teoriju o Stvoritelju govorili su mnogi katolički teolozi, pa i pape Pio XII. i Ivan Pavao II.
>>Papa i Crkva ne propagiraju homoseksualizam
>>Gej osobe ne diskriminirati, Crkvi pripadaju i rastavljeni
Prvi u povijesti koji je postavio teoriji o početku svemira koja je kasnije nazvana big bang je jedan SVEĆENIK,belgijski Isusovac Georges Lemaître. Zanimljivo je da su tadašnja "znanstvena javnost" i mainstream društvo to odbacili i ismijali kao previše "religiozno" - jer govori o jednom početku (doslovce u jednoj točki) svega stvorenoga!