Pod velikim naslovom "Hrvatska - u Primoštenu najljepše more pred
kućom" i obilje fotografija dalmatinskog turističkog mjesta tiskani su
na naslovnici poznatog časopisa BellEuropa, koji izdaje milanski
nakladnik Giorgio Mondadori.
Međutim, ono što će najvjerojatnije iznenaditi mnoge stanovnike i
turističke djelatnike poznatog dalmatinskog turističkog mjesta
Primoštena jest da je o njihovoj ponudi i ljepotama objavljena
reportaža na čak jedanaest stranica. I to u nakladi od 80.000
primjeraka u specijaliziranom časopisu koji se bavi europskim
turističkim središtima. Međutim, uoči ferragosta, kad će na hrvatski
Jadran doći stotine tisuća talijanskih turista, radost Primoštenaca
moći će podijeliti sva turistička mjesta širom Hrvatske.
U sklopu časopisa BellEuropa, čija je cijena 3,90 eura, prodaje se
vodič Croazia od 328 stranica, koji stoji samo 2,90 eura. Taj vodič
izdaje se u suradnji s poznatim vodičima Michelin i besplatna je
promidžba za sezonu i posezonu u Hrvatskoj. Tim više jer se i časopis i
vodič reklamiraju u većem broju tiskovina u ukupnoj nakladi većoj od 10
milijuna primjeraka.
Još lani u srpnju rasprodano je prvo izdanje vodiča Hrvatska,
koje smo tiskali u nakladi od 75.000 primjeraka, pa smo odluči tiskati
drugo izdanje. I ovaj se put vodič dobro prodaje rekao nam je
Giuseppe Grandello, rukovoditelj sektora prodaje nakladnika
Giorgio Mondadori.
Europa objavio reportažu o Hrvatskoj na 11 stranica