Dva nova modela talijanski je proizvođač prošloga tjedna lansirao na
naše tržište. Alfa Romeo MiTo i Lancia Delta pripadnici su C segmenta,
na koji u Hrvatskoj otpada 34 posto tržišta, a za kupce se – osim
atraktivnim dizajnom – planiraju boriti naprednom tehnologijom, bogatom
serijskom opremom i dobrom cijenom. Konkretno, ekstravagantna Delta
cjenovno starta sa 139.815 kuna, dok je početna cijena nove najmanje
Alfu 136.080 kuna.
Navedena cijena za Deltu odnosi se na izvedbu pokretanu benzinskim
agregatom od 120 konjskih snaga te s početnom Argento opremom. No, već
ta razina opremljenosti obuhvaća šest zračnih jastuka, svu silu
elektronskih anđela čuvara, klima-uređaj, el. podizače stakala,
daljinsko centr. zaključavanje, parkirališne senzore, radio MP3, CD
player...
Nova Lancia Delta
Alfa MiTo starta s ponudom dva benzinca i jednog dizelskog aregata.
Sljedeuće godine stižu novi motori, uključujući moćnu GTA inačicu.
Početna se cijena odnosi na 1,4-litrenu benzinsku izvedbu od 78 KS, dok
dizelaš od 120 KS cjenovno kreće sa 153.288 kuna.
Za benzinsku izvedbu od 155 KS valja dati samo 7848 kuna više nego za
najslabiju inačicu, što ovu varijantu izdvaja kao najzanimljiviju. S
popisa opreme za MiTo odskače set testera za alkohol (sustav
onemogućuje aktiviranje motora ako je vozač pijan, a na raspolaganju će
biti od sljedeće godine), što je zgodan detalj uzme li se u obzir da će
MiTo većinom voziti mladi vozači. U serijskoj opremi, među ostalim,
donosi ABS, pomoć pri kočenju, sedam zračnih jastuka, klima-uređaj, el.
podizače stakala, radio CD+MP3.
Originalan model, poštena cijena
Originalna Delta velikodušnu putničku kabinu može zahvaliti osovinskom razmaku od 2,7 metara. Duga je 4,5 metra, široka 1,8 metara te metar i pol visoka. Stražnja sjedala su pomična. Mogu se naginjati za 25 stupnjeva a njihovim se pomicanjem također omogućuje veći prtljažni prostor (380 odnosno 465 litara). Kvalitetne materijale i dobre vozne osobine nadopunjuje napredna tehnologija, dijelom kao serijska oprema, a dijelom kao opcija. Elektronika ovdje može korigirati većinu vozačevih pogrešaka. Izdvajamo sustav nazvan “savjetnik tijekom vožnje”, koji pazi da automobil ne dođe preblizu rubu linije na cesti, kao i poluautomatski parkirni sustav koji omogućuje Delti da se gotovo sama parkira na mjesto koje je prethodno procijenila prikladnim. U ponudi Delte je nekoliko motora: 1,4 T-Jet od 120 i 150 KS, potom 1,6 Multijet od 120 KS, 2,0 Multijet (165 KS), 1,9 TwinTurbo Multijet (190 KS). Mjenjači su ručni, automatski i robotizirani.