Iako je najavljivan još početkom ove godine, konačno je i pravno i
formalno proveden postupak formiranja i registracije Narodnog
trgovačkog lanca (NTL) koji bi s više od 1300 prodajnih mjesta u
Hrvatskoj, na više od 210.000 četvornih metara površine, s više od
10.000 zaposlenih te ostvarenim godišnjim prihodom u lanjskoj godini od
gotovo 8 milijardi kuna, trebao postati najveći konkurent Todorićevu
Konzumu.
Osnovan na inicijativu splitskog poduzetnika Željka Keruma i Josipa
Milavića, vlasnika Studenca iz Omiša, NTL u svom konačnom sastavu
predstavlja grupaciju od 14 hrvatskih trgovačkih kuća, starih i novih
članica CBA Internationala te društva NTL - Kerum, Tommy, Dinova-Diona,
Studenac, Biljemerkant, Boso, Trgonom, Pemo, Bakmaz, Idis, Metss,
Trgostil, Trgovina Krk i Trgocentar.
Prema riječima predsjednika uprave društva Martina Evačića, dosadašnjeg
komercijalnog direktora CBA Internationala, namjera im je da kroz
zajednički nastup u području nabave, zajednički razvoj privatne robne
marke i zajednički marketinški pristup na području cijele Hrvatske
osiguraju ne samo kvalitetu ponude i benefit u obliku smanjenja cijena
za krajnjeg potrošača nego i sigurnost hrvatskim proizvođačima pri
plasmanu svojih proizvoda na tržištu, te jačanje i zaštitu domaćeg
gospodarstva u Hrvatskoj i regiji.
Novo udruženje, kako doznajemo, pokrivat će 17 posto domaćeg tržišta i
u iduće će dvije godine ostvarivati godišnji prihod oko 10 milijardi
kuna.
S obzirom na to da mu je cilj postati najveća kompanija u Hrvatskoj,
kako je nedavno najavljivao Kerum, osim trgovinom, NTL bi se trebao
baviti i drugim branšama koje donose dobit, a pruža i mogućnost zaštite
domaćih proizvoda. Predsjednik Nadzornog odbora nove grupacije je Josip
Milavić, a njegov zamjenik Đuro Gavrilović.
TRGOVINA U NTL-u konačno udruženi Kerum, Tommy, Dinova-Diona i još 11 trgovaca