Sve više korisnika interneta posao traži na My spaceu. Naime, zbog globalne financijske krize milijuni ljudi diljem svijeta ostali su bez posla, a upravo na tim “gubitnicima” društvene mreže poput My spacea žele profitirati.
Tako je My space u prošloj godini zabilježio tri puta veću posjećenost svojih stranica s oglasima za posao u odnosu na 2007. Posjećenost je naročito porasla nakon što se financijski sustav prvo u SAD-u, a zatim i u ostalom svijetu, počeo urušavati. Primjerice, u studenome 2008. godine stranice s oglasima na My spaceu posjetilo je 160 tisuća jedinstvenih korisnika između 21. i 34. godine života, što je gotovo dvostruko više nego u istom mjesecu 2007. godine.
Potraga za poslom na društvenim mrežama omogućuje nezaposlenima da dok pregledavaju oglase dođu do novih poslovnih kontakata koji bi im, dugoročno gledano, mogli i te kako puno značiti.
(M.Mik)