OTVORENA VRATA Zahvaljujući stalnim pozivima i pritužbama čitatelja, s Večernjakovom pretplatom kreće nabolje

Večernji na kućnom pragu

26.09.2006.
u 16:16

U mnogim zapadnoeuropskim zemljama i više od 90 posto pojedinih novina prodaje se u pretplati, a onaj manji dio na kioscima. Razlog: čitatelji su godinama vjerni svom listu, jeftiniji je nego na kiosku, dobivaju ga na kućni prag u vrijeme kad to žele.

Kod nas je posve obratno. Najveći dio naklade prodaje se na kisocima, a tek mali dio putem pretplate. Kako baš Večernjak ima desetke tisuća čitatelja koji su mu vjerni ne samo godinama nego i desetljećima (čujem to svakog dana u razgovoru s vama), Odjel pretplate ima zadatak okupiti što više čitatelja koji su spremni mjesečno ili na dulji rok plaćati list i dobivati ga na kućnu adresu.

Ruku na srce, ne baš svuda na zadovoljstvo čitatelja, ali ni Večernjeg lista. Naslušala sam se i sama primjedaba na dostavu novina i sve ih prenosila ljudima u Odjelu pretplate, a oni dalje Odjelu distribucije, ali i upravi Večernjeg lista.

Među ostalim, rekla sam im da u Rijeci pretplatnici češće ostaje bez novina nego što ih dobiju, u Zagorju se događa da Večernjak ne stigne na vrijeme, u Zagrebu iz novina nestaju prilozi, poput TV tjedna, na primjer, ljudi u tzv. call centru, odnosno, pozivnom središtu, neljubazni su, mora se zvati više puta... Isplatilo se.

Najprije sam dobila signal iz uprave da se zahvaljujući i našim nastojanjima stvari u pretplati kreću nabolje, a onda sam zamolila Suzanu Paškvan, voditeljicu Odjela pretplate, da mi objasni o čemu je riječ.

Najvažnija je novost nabava novog informatičkog sustava pretplate koji će, kako ja to vidim, biti gotovo svemoguć. Omogućit će preciznu evidenciju pretplatnika i njihovih želja. Odjel će stalno propitivati zadovoljstvo pretplatnika, ali i sebe. Kriteriji će biti dostupnost, brzina, ljubaznost, zadovoljstvo obradom i, s druge strane, vaše zadovoljstvo ljudima iz Odjela te dostavom (mjesto i vrijeme).

Uvjet dobre komunikacije je, uz osposobljene ljude, i dobra telefonska centrala, a s njom stiže i broj 0800, što znači besplatan poziv za pretplatnike. Mogu zamisliti kako se ljutite kad ne dobijete plaćene novine, tražite objašnjenje i sve to na svoj trošak. Zauzete telefonske linije neće biti, ako bi se i to dogodilo, ostavit ćete poruku, a operateri će nazvati vas.

Danas je ipak najviše problema u distribuciji. Upravo je završen novi program, a cilj mu je bitno popraviti kvalitetu i proširiti područje distribucije. Pridonesite i vi uspjehu, javite nam o problemima koje imate s pretplatom na tel: 01 63 00 888, 63 00 648 i 63 00 849, faks: 01 63 00 777, e-mail: pretplata@vecernji.net i pismom na Večernjakovu adresu.

Želite prijaviti greške?