poglavlja

21. Transeuropske mreže: Protok robe, usluga i radnika

krađa žice, vlak, pruga
Dragutin Šantoši
15.06.2011.
u 22:28

Hrvatska je u transeuropsku prometnu mrežu uključila sve cestovne i željezničke mreže svoga zaleđa povezane s pomorskim lukama, kao i sve pomorske te zračne luke

Bez moderne infrastrukture koja bi povezivala različite regionalne i nacionalne mreže država članica nije moguće uspostaviti slobodan protok robe, usluga i radnika. Uspostava transeuropskih energetskih, prometnih i telekomunikacijskih mreža važan je element za ostvarivanje ekonomskog rasta i zaposlenosti.

• Energetski i prometni pravci u Hrvatskoj postat će dio zajedničke transeuropske mreže te će projekti na tim pravcima imati status prioritetnih projekata od europskog interesa – Hrvatska je kao takve projekte odredila rijeku Dunav te željeznički smjer na X. koridoru (pravac Zagreb – Vinkovci).

• Hrvatska je u transeuropsku prometnu mrežu uključila sve cestovne i željezničke mreže svoga zaleđa povezane s pomorskim lukama, kao i sve pomorske te zračne luke.

• Financijska pomoć već je iskorištena za brojne projekte, poput obnove željezničke pruge Vinkovci - Tovarnik - državna granica ili predviđenog sufinanciranja obnove i modernizacije vodnog puta rijeke Save od Račinovaca (Vukovarsko-srijemska županija) do Siska.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije