Prije nekoliko dana putovao sam autobusom iz Osijeka u Belišće. Na blagajni sam doživio iznenađenje vrlo neljubazna djelatnika. Od prijateljice koja svaki dan putuje na relaciji Osijek-Belišće doznao sam da je cijena povratne karte 24 kune. Kad sam došao na blagajnu i zatražio povratnu kartu, službenik je, osim što me nije ni pozdravio, hladnokrvno rekao da karta stoji 34 kune i odmah je izdao. Kad sam upitao nije li karta 24 kune, odgovorio je: "Oprostite, zaboravio sam da studenti imaju popust". Nakon toga mi je izdao kartu samo do Belišća, a kada sam ga i na to upozorio, pitao je: "Zar trebate povratnu?". Morao sam uzeti jednosmjernu kartu jer je već bila izdana, a za čekanje povratne karte nisam više imao vremena.
No, nije bio neljubazan jedino sa mnom. U redu ispred mene stajala je bakica koja je tražila povratnu kartu, a djelatnik joj je izdao jednosmjernu. Kad se pobunila, upitao ju je: "A kakvu kartu zapravo trebate?".
Na kraju bih poručio svim neljubaznim djelatnicima - ako vam se ne radi, dajte otkaz, drugi će vam biti zahvalni.