Saborski zastupnik HDZ-a Ante Sanader ustvrdio je u petak kako SDP koristi lošinjsku tragediju za lešinarenje i popravljanje rejtinga te je poručio da mjerodavne službe moraju najprije vidjeti što je do te tragedije dovelo, a tek onda se može govoriti o odgovornosti i krivcima.
"U trenucima najveće tragedije politički partner SDP koristi lešinarenje kako bi pokušali popraviti svoj rejting jer nažalost nakon dvije pobjede HDZ-a, za njih tragične - i parlamentarne i euro parlamentarne, ta stranka pokušava dobiti poene", rekao je Sanader referirajući se na konferenciju za novinare SDP-a s koje je poručeno da je Jadrolinijina flota devastirana mutnim poslovanjem, a sigurnost putnika ugrožena.
SDP-ovci su se ranije danas osvrnuli na stanje u toj brodarskoj kompaniji u kontekstu nedavne tragedije u u Malom Lošinju kada su prilikom pada rampe trajekta Lastovo poginula tri člana posade, a jedan je teško ozlijeđen.
"Najbolje su pozvani oni da govore o tome. Posebno u ovim trenucima tuge dok pomorci još nisu sahranjeni oni prebacuju lopticu na politički dijalog. SDP koji očito ne može prihvatiti svoj poraz i sada pokušava na taj način steći nekakvu popularnost kao i prije neki dan po nalogu svog kršitelja ustava poraženog premijera Zorana Milanovića, pa rado prebacuju lopticu na ustaše i partizane. Koriste ovu tragediju da bi ukazali na propust premijera Plenkovića i ministra Butkovića koje direktno prozivaju u momentu kada ništa još nije završeno i kad istragu vodi DORH i policija", kazao je Sanader.
Nastavio je, da 'oni po starim postupcima, kako je to uobičajeno bilo prijekim sudom, već znaju tko je kriv i proglašavaju krivca, a javlja se gradonačelnica Supetra i saborska zastupnica Ivana Marković koja je nedavno izjavila da će donirati svoju gradonačelničku plaću dok bude obavljala dužnost saborske zastupnice što nije moguće, a i protivno je zakonu'. "Bilo bi je dobro pitati koliko je sredstava do sada donirala od svoje plaće, što nema pravo", rekao je Sanader.
Naglasio je i kako je Jadrolinija velika strateška firma državnog interesa, ima dvije tisuće zaposlenih, 1500 pomoraca i 77 godina funkcionira na ovom području. U sezoni prebaci više od 12 milijuna putnika, 3500 vozila, u ovo vrijeme ima 600 isplovljavanja, a većih tragedija ovakvog primjera nije bilo. Kazao je i kako mjerodavne službe moraju vidjeti što je razlog tragedije nakon čega se može govoriti o odgovornosti i krivcima.
Članovi SDP-a, među ostalim, upozorili su kako Jadrolinijini brodovi u prosjeku imaju 30 godina što je duplo više od europske konkurencije, da će predsjednik uprave Jadrolinije David Sopta ostati upamćen po tome što u njegova dva mandata nije kupljen ili izgrađen niti jedan novi trajekt. Istaknuli su kako je Jadrolinija prevažna za otočane i turizam da bi se olako pustila u ruke nedorasle uprave i vlade koje se ne očituju na probleme.
100% U PRAVU