Neke trgovačke prakse neće se promijeniti same od sebe, neće se promijeniti ni regulatornom intervencijom države, ali mogu se promijeniti kritičnom masom kupaca koji, ako ih to muči, ponavljaju pitanje – kako je to moguće?
Komentara 34
Stoljeća će biti potrebna. Godina i desetljeća više nisu dovoljna da u neke glave uđe činjenica da potrošač bitno može utjecati na cijenu. Ako se nešto ponudi po jako visokoj cijeni i to se uz prigovore kupuje - možeš prigovarati dok ne ostariš! Možeš prigovarati i ne kupiti takav proizvod. Trgovac koji ne prodaje taj spušta cijenu da bi prodao. Na jednostavan način opisano. Hrvati su jako nekritični kod kupovanja ali su vrlo glasni kod kukanja o visokim cijenama. Od kukanja pak se cijene neće smanjiti. Mi, načelno, kupujemo samo kod onog trgovca koji nam ponudi proizvod po cijeni koja je za nas prihvatljiva. Više kritičnosti i cijene će padati - konkurencija je tu i izbor proizvoda isto.
SB
Naročito je zanimljivo usporediti cijene njemačkog i hrvatskog DMa. Gel deterdžent Fresh sensation Denk mit (DM vlastita marka) sam neki dan platila 4,37€, njemački web shop ga prodaje za 2,15€. Itd, itd…
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Zato lidl,spar i drugi strani trgovački lanci otvaraju trgovine u svakom malo većem selu ili gradiću, cijene jeće nego u njovim zemljama,a plaće manje i ekstra profit