Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković najavio da će razmotriti argumente za ukidanje mostarine za Krčki most. Objasnio je da je taj most pristupna cesta, kao i tunel Sv. Ilija, te da zbog toga ima prednosti za donošenje pozitivne odluke.
ARZ je lani od mostarine na Krčkom mostu uprihodovao 64,4 milijuna kuna, od toga je oko 26 milijuna kuna dobio iz državnog proračuna kao refundaciju za mostarinu koju ne plaćaju otočani. Godišnji troškovi održavanja tog mosta su oko 20 milijuna kuna. ARZ je 2007. platio 200 milijuna eura za proširenje koncesijskog područja, između ostalog, i na Krčki most.
U ARZ-u kažu da se za plaćanje koncesijske naknade tvrtka kreditno zadužila i da bi svaka izmjena Ugovora zahtijevala pristanak više kreditora. Ako do ukidanja mostarine i dođe, država će, po svemu sudeći, morati nadoknaditi izgubljene prihode ARZ-u. Tako će ukidanje mostarine biti veći problem od ukidanja tunelarine kroz Sv. Iliju, koja je i bila povod za traženje primjene istih kriterija i u slučaju Krčkog mosta. HAC je ostao bez 25 milijuna kuna prihoda od Sv. Ilije, a s Krčkim mostom to bi značilo ukupno gotovo 90 milijuna kuna manje za cestarske tvrtke koje su zbog golemih dugova lani povećale cijene cestarine.
i tako dolazimo do neugodnog pitanja svih povlastica i oslobođavanja plaćanja mnogih korisnika. svako oslobođenje je naravno dobrodošlo, ali za samo jednu jako usku grupu, ne za sve, jer svi ostali moraju podmiriti neosporne troškove gradnje, održavanja tih objekata. ovim se ušlo u spiralu iz koje neće moći pobjeći nitko. ako povećamo bazu koji ne plaćaju, a troškovi se samo povećavaju, otkud to namiriti, i zašto da to drugi plaćaju? tko ima korist od neplaćanja? stanovnici zaleđa biokova. pa neka njihova županija onda podmiri godišnje troškove održavanja tunela. ono, ljudi, pa to su lokalni problemi, koje rješava o plaća lokalna zajednica. između italije i francuske ima tunel, dug 11 km, i za njega se plaća oko 50 eura. plaćaju svi. inače, za makarsku postoje i drugi prometni pravci, pa se oni koji ne žele platiti tunelarinu, mogu njima koristiti. austrijanci naplaćuju sve tunele, plus obveznu vinjetu. učimo od boljih, ne od najslabijih i najlošijih.