moderni medij

Austrijanci od svih turističkih zemalja najčešće 'guglali' Hrvatsku

'27.09.2012., Stara gradska jezgra, Dubrovnik - Isplovljavanje jedrenjaka Royal Clipper sa sidrista ispred starog grada. Photo: Grgo Jelavic/PIXSELL'
'Grgo Jelavic/PIXSELL'
20.12.2012.
u 22:00

Turističke vlasti izdatke za online promociju u 2013. povećavaju na nešto više od 30 mil. kuna

Čak 2,4 milijarde ljudi u svijetu u ovom je trenutku online. Tijekom trideset dana samo preko Google tražilice postavit će više od 88 milijardi upita. Za veliku većinu taj će medij biti nezaobilazan i prilikom odabira destinacije za odmor. Pritom, nezaustavljivo raste i broj pretraga koje se odnose na turističku Hrvatsku. Ove je godine dvoznamenkast, a u Austriji je, recimo, naša zemlja na prvom mjestu po broju upita na Googleu u odnosu na druge turističke zemlje. U Njemačkoj, pak, Hrvatska zauzima također visoko četvrto mjesto, u Nizozemskoj, Danskoj i Francuskoj zadovoljavajuće 10. 11., odnosno 12. mjesto, no u Velikoj Britaniji Hrvatska je po online potražnji na 27., a u Italiji tek na 34. mjestu. Kako bi, pak, što bolje upoznali Hrvatsku, ukupno gledano, internetom su se najviše služili Nijemci, Britanci, Talijani, Poljaci i Austrijanci.

Croatia, urlaub, mare...

U Google tražilicu najčešće su upisivali pojmove poput \'Croatien urlaub\' ili \'Croatien strand\', \'Croatia mare\', \'Croatia last minute\', cheap hotels\', \'Croatia flights\', \'Croatia Airlines\', ali i – \'jeftini apartmani\', otkrio je na jučerašnjoj sjednici Turističkog vijeća Googleov menadžer za jadransku regiju Joško Mrndže. Od hrvatskih gradova, pak, bez premca je najčešće ukucavan Dubrovnik, a među top pet slijede Zagreb, Pula, Split i Zadar.

U 2013. naš bi turizam, pak, trebao biti još prisutniji u tom virtualnom svijetu. Turističke vlasti za online promociju udvostručuju svote, a na klasične promotivne alate istovremeno planiraju potrošiti 27 posto manje novca.

Manje sajmova i kataloga

Najviše se reže broj nastupa na sajmovima te troškovi tiskanje klasičnih kataloga i prospekata. Inače, u globalu je, kako je otkrila direktorica Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić, za promociju u 2013. namijenjeno ukupno oko 126 milijuna kuna, od čega prvi put za online čak nešto više od 30 milijuna.

Novost u turističkoj promociji je i uključivanje utjecajnih blogera koji na najvažnijim emitivnim tržištima pišu o putovanjima i koji će dogodine prvi put dobiti pozivnicu za studijsko putovanju u Hrvatsku.

– Puno globalne pažnje dogodine ćemo dobiti i zahvaljujući ulasku u EU – kazao je ministar turizma Veljko Ostojić, koji je na sjednici Turističkog vijeća podsjetio da se s 1. siječnja ulazimo u godinu s nižim PDV-om za ugostiteljstvo te s fiskalnim blagajnama.

– To je dobra mjera i dobro tempirana, puno bolje nego da se s tim krene kad počne glavna sezona, odnosno 1. srpnja kako neki traže – ocijenio je ministar Ostojić.

>> Hrvatska 7. na Yahooovu popisu najtraženijih odredišta u 2012.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije