Osim premijerke proteklih dana na novi spot Hrvatske turističke zajednice, u kojem se na trenutak pojavljuje osunčana ženska stražnjica u kupaćem kostimu, prigovorom da je seksistički reagiralo je i više ženskih udruga. Iz Autonomne ženske kuće inzistiraju na obustavi prikazivanja ili izbacivanju spornog kadra.
– Svatko ima pravo na mišljenje – komentirao je ministar turizma Damir Bajs u Lipiku na otvaranju Turističke zajednice grada i suvenirnice Hrvatskog centra za konjogojstvo. Dodao je kako će primjedbe biti proslijeđene marketinškim stručnjacima koji su osmišljavali spot kojemu je cilj predstaviti hrvatski turizam, pa će oni odlučiti treba li spot mijenjati. Marketinški stručnjaci iz agencije BBDO, koja je radila spot, potvrđuju da odluka još nije donesena. Nisu, kažu, dobili nikakve naputke od naručitelja iz Hrvatske turističke zajednice, a ako odluku uistinu prepuste njima, u spotu bi zadržali i sporni kadar.
– Čim smo ga tako napravili, znači da mislimo da je tako i najbolje – kaže direktor BBDO-a Luka Duboković.
Inače, sporni je spot napravljen u verziji od 10, 20 i 30 sekundi, a u dvije kraće verzije kadra sa ženskom stražnjicom ionako nema. Inače su za promociju u sezoni 2010. napravljena dva nova spota, svaki u tri inačice različita trajanja.
Tijekom izrade dvaju novih turističkih spotova, što je HTZ stajalo oko 70.000 kuna, snimljeno je i rezervnih scena pa nije problem, a ni trošak, intervenirati i zamijeniti kadar sa stražnjicom. Odluka će vjerojatno biti donesena do kraja tjedna.
Debili retardirani, zar nemamo prelipe lipote naše Dalmacije pa kažijete guzicu svitu! Guzice jedne sramite se!