Turistički klaster Slavonija, koji okuplja pet slavonskih županija, uspješno je predstavio turističku ponudu istoka Hrvatske na jednom od najvećih i najvažnijih europskih turističkih sajmova f.re.e u Münchenu. Riječ je o jednom od najvažnijih sajmova za hrvatski turizam, jer se održava u Bavarskoj iz koje već tradicionalno u Hrvatsku dolazi najveći broj njemačkih gostiju. Ove godine okupio je oko tisuću izlagača iz sedamdesetak zemalja, a pohodilo ga je oko 120 tisuća posjetitelja. Nositelj predstavljanja klastera Slavonija bila je Turistička zajednica Brodsko-posavske županije, a poseban naglasak stavljen je na putovanja, kampiranje i outdoor aktivnosti.
– Uistinu smo zadovoljni interesom koji su pokazali posjetitelji. Veliko zanimanje iskazano je upravo za ruralna područja, ponudu za kampiranje, također veliki fokus je i na outdoor aktivnostima kao što su biciklizam i planinarenje, ali i eno-gastro ponudu i nadaleko hvaljenu gostoljubivost – poručila je Ružica Vidaković, direktorica Turističke zajednice Brodsko-posavske županije.
Njemačko tržište najvažnije je za hrvatski, pa tako i za slavonski turizam. Ovu priliku iskoristili su za susrete sa svojim partnerima i dionicima u ostvarivanju postavljenih turističkih ciljeva, kako u županijama ponaosob tako i u cijeloj Slavoniji.
VEZANI ČLANCI:
Pokazatelji o noćenjima i dolascima u Brodsko-posavsku županiju govore o rastu noćenja turista iz Njemačke za 22 posto, a dolazaka za 19 posto. Također je evidentan rast dolazaka i noćenja turista i za ostale slavonske županije.
Bavarci dobro poznaju Istru, Kvarner i Dalmaciju, ali sve više otkrivaju i kontinentalni dio Hrvatske, posebno Slavoniju, jer je nešto novo na njihovu tržištu.
Zahvaljujući bogatoj prirodnoj i kulturnoj baštini, Slavonija je oduvijek bila atraktivna destinacija za školska putovanja, no proteklih godina sve više je otkrivaju i ljubitelji ruralnog i aktivnog turizma, salaša i OPG-ova.
GALERIJA Ovo je jedini dvokatni most u Hrvatskoj i jedini koji na sebi ima kipove