ZVIJEZDA

Bin Laden postaje najveća medijska priča 21. stoljeća

media
AFP
06.05.2011.
u 22:11

Za samo nekoliko dana priča o ubojstvu šefa Al-Qa’ida skupila je više od 84 milijuna navoda u svjetskim medijima

Britansko kraljevsko vjenčanje postalo je jedna od deset najatraktivnijih novinskih priča 21. stoljeća, ali je, kad je riječ o medijskom pokrivanju, ostalo u sjeni smrti Osame bin Ladena, doznaje se iz istraživanja Global Language Monitora.

Manje od tjedan dana nakon što je američki predsjednik Barack Obama objavio da su američki specijalci u Pakistanu ubili vođu Al-Qa’ide, priča o Bin Ladenu skupila je više od 84 milijuna navoda u svjetskom tisku i elektroničkim medijima, na društvenim mrežama i internetu, čime je dospjela na treće mjesto najvećih priča 21. stoljeća. Za razliku od Bin Ladena, princ William i Kate Middleton skupili su 63 milijuna naslova u svjetskom medijskom prostoru, plasiravši se tek na peto mjesto. Na prvom je mjestu priča o usponu Kine, koja ukupno ima 300 milijuna medijskih navoda. No, dok je Kini za tu brojku trebalo deset godina, Bin Laden i kraljevsko vjenčanje u samo nekoliko dana došli su na vrh. Global Language Monitor analizira trendove u svjetskim medijima na engleskom jeziku.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije