Projekt Biznis akademija, platforma za edukaciju obrtnika i poduzetnika o digitalizaciji poslovanja čiji je idejni začetnik i inicijator Tele2, a provest će je u suradnji s Obrtničkom komorom Zagreb uz medijsko pokroviteljstvo 24sata. Prva je to platforma čiji je cilj educirati i obrtnike i poduzetnike o digitalizaciji poslovanja kako bi se stvorila i razvila nova, održiva ekonomska vrijednost u društvu. Biznis akademijom Tele2 želi hrvatskim obrtnicima i malim poduzetnicima dati na važnosti jer su svjesni da su upravo oni važni stupovi hrvatskoga gospodarstva.
- Namjera je pomoći im da što lakše prebrode eventualne edukacijske nedostatke te usvajanjem novih znanja i vještina dati dodatni vjetar u leđa njihovu poslovanju. Želja Tele2 je stoga, a ujedno i cilj, zajedničkim snagama Biznis akademijom stvoriti nove, stvarne i održive vrijednosti u poslovanju – izjavio je predsjednik Uprave Tele2 Viktor Pavlinić.
Digitalne tehnologije omogućile su primjenu marketinga u obrtima i malim biznisima kao nikad prije, no zahtijevaju specifična znanja i vještine. Uz pomoć Biznis akademije upoznat će inovaciju koja pomaže uključivanju svih gospodarskih subjekata u proces digitalizacije te donosi kvalitetan sadržaj posebno prilagođen potrebama obrtnika i malih poduzetnika, s fokusom na prodaju i marketing.
- Naša misija je poduprijeti razvoj i konkurentnost obrtništva. U vremenu digitalizacije koristi moderne tehnologije nužne su i za naše obrtnike. U Obrtničkoj komori Zagreb trudimo se olakšati zahtjevnu situaciju u kojoj se današnji obrtnici nalaze i pružiti im potporu u svakom smislu – smatra je dr. sc. Mirza Šabić, predsjednik Obrtničke komore Zagreb.
Boris Trupčević, član uprave 24sata, rekao je kako su poduzetništvo, obrazovanje i digitalizacija tri stvari koje mogu mijenjati Hrvatsku.
- Živimo u digitalnom svijetu i 24sata kao predvodnik u digitalizaciji prikupio je golemu količinu znanja za koje vjerujemo da može pomoći obrtnicima.
Nera Pavić vjeruje da će poduzetnici sad moći ostvarivati bolje rezultate.
- Poduzetnici će dobiti ono što im je potrebno jer danas, nažalost, ideja nije dovoljna - rekla je Pavić.
S njom se slaže i Vatroslav Škare, koji će obrtnicima držati radionice.
- Marketing i prodaja nužne su karike za male poduzetnike i obrtnike. Oni najčešće imaju male budžete, a nemaju ni puno vremenskih resursa. Kroz radionice ćemo ih stoga educirati i motivirati - objasnio je Škare. Radionice će, kaže, temeljiti na iskustvu rada s poduzetnicima koje su njegovi studenti stekli kroz praksu kolegija Digitalni marketing.
- Bolje ćemo ih upoznati s tržištem, digitalnim medijima i platformama te im otkriti koja je platforma najbolja za pojedinačni obrt. Naučit ćemo ih kako stvarati sadržaj, kako presresti potrošače i kako unaprijediti poslovanje - zaključio je Škare.
Pitam se što će nama biznis akademija kad naše poslovanje i vođenje tvrtki leži na drugačijim načelima poslovanja.Bitna je parijska i rodjačka podrška i svi su kriteriji ispunjeni za dobro i profitabilno posloanje.