Svi koji koji imaju u planu jednog dana prodati svoje vozilo, moraju računati na još jednu itekako zanimljivu činjenicu, a to je da je itekako važan utjecaj boje vozila. Njemačka platforma za prodaju automobila Mobile.de provela je veliko istraživanje i pokazalo se da izbor boje itekako može koštati.
Na automobilu u ljubičastoj boji ćete izgubiti oko 27,2 posto od prosječne cijene vozila, srebrnoj 25 posto, zlatnoj 23,1 posto, crvenoj 11,5 posto, plavoj 9,8 posto te zelenoj 1,3 posto. Svi oni koji su kupili crveni Volkswagen Passatu ili BMW serije 5, namučit će se u prodaje, kažu u Mobile.de, prenosi HAKrevija.
Ako baš volite žarku boju na svom limenom ljubimcu, boja koja bi mogla postići čak 5,4 posto višu cijenu od prosjeka pri prodaji vozila je narančasta. Bolji izbor su bijela s 5,9 posto, crna s 9,5 posto, siva s 9,7 posto i žuta s 13,3 posto. Mobile.de je primijetio da se se isti automobili sa živopisnijim bojama mnogo manje pregledavaju na internetskim oglasima nego oni s neutralnijim bojama poput sive ili crne.
Stručnjaci napominju da boja uvijek mora odgovarati klasi automobila, ako želite dobro prodati rabljeno vozilo. Napominju da izbjegavaju i trendovske boje koje brzo postanu trn u oku.
VIDEO: Završen očevid u Ivancu: 'Smrt je nastupila djelovanjem vatrenog oružja. Nije sudjelovao netko treći'
Kod kupnje rabljenog auta boja je najmanje bitan faktor.