Dva je mjeseca telefonska linija u kvaru, požalio nam se Nikola Rakarić iz Ponikvara u općini Topusko.
– T-Com stalno obećava da će to riješiti u najkraćem roku, a u kući mi je sama bolesna majka, telefon joj je važan – kaže N. Rakarić.
U veljači došlo je do oštećenja podzemnog telekomunikacijskog kabela, objašnjavaju u HT-u uzrok kvaru.
– Naši su djelatnici odmah izišli na teren, međutim, vlasnik zemljišta na kojem je lociran kvar nije dopuštao pristup. U međuvremenu su poduzete brojne aktivnosti te su uređeni imovinskopravni odnosi s vlasnikom zemljišta. Naši će djelatnici danas početi radove i očekujemo da će smetnja biti otklonjena tijekom dana te će se korisnik moći nesmetano nastaviti koristiti našim uslugama – rekli su nam u petak u HT-u. Računi će biti korigirani, ističu uz žaljenje i ispriku korisniku.
>>Prije točno 40 godina obavljen prvi poziv mobilnim telefonom