VLADA SKANDALOZNO ZAPOČELA ANTIKORUPCIJSKU KAMPANJU

Bore se protiv mita, a ispod stola podijelili 2,4 milijuna kuna

Autor
Ivanka Toma
02.03.2009.
u 20:05

U velikoj antikorupcijskoj kampanji (Korupcija, to nisam ja), za koju će se iz proračuna izdvojiti 2,4 milijuna kuna, ni lipa nije potrošena transparentno, preko javnog natječaja.

Na pitanje o tome tko je i kako dobio posao osmišljavanja kampanje, cilj koje je ohrabriti građane da prijave korupciju, iz Ministarstva pravosuđa dobili smo tablicu o utrošenim sredstvima iz koje se vidi jedino to da su se na sve moguće načine izbjegavali javni natječaji. Jedino što je išlo na natječaj odnosi se na najam oglasnih panoa i svjetlećih vitrina, ukupne vrijednosti 190.000 kuna.

Dobili posao pa ga dali u ‘podnajam’

U zatvor i na temelju snimke s mobitela!

Korupcija, to nisam ja! To je on!

Kršenje zakona
Taj je posao dobio Spotstudio d.o.o., ali s njim još nije sklopljen ugovor jer je u tijeku žalbeni rok! Za sve ostalo, od izrade crtića s malim mravima koji su međusobno povezani plavim kuvertama, autorskog prava za pjesmu u spotu do zakupa prostora za emitiranje tih spotova na televizijama, portalima, radiopostajama te do promidžbenog materijala, posao je podijeljen tako što je državna tajnica Marina Dujmović-Vuković sklopila izravne pogodbe.

A to se, pak, smatra kršenjem zakona i u takvim se slučajevima vode kazneni postupci. Tako je agencija Advans angažirana za planiranje zakupa medija i za to joj je plaćeno 34.500 kuna. Logično bi bilo da se ta agencija pobrinula za sva oglašavanja i uredila popuste, no išlo se neposredno u zakupe.

Tako je za oglašavanje na portalu Index.hr potrošeno 28.400 kuna, za Tportal 26.500 kuna, za Net.hr 21.900 kuna. Riječ je o tome da se do iznosa do 70.000 kuna može ići na neposrednu pogodbu pa se posao dijeli. Isto je s promidžbenim materijalom – tako je Novi val dobio posao vrijedan 16.000, a Tovedo d.o.o. vrijedan 69.200 kuna.

Prijeđen limit
Posebno je zanimljiva priča o autorskim pravima za pjesmu u spotu koja je uzeta od grupe Connect. Za autorska prava hip-hop produkcije Ross media consulting – koji je nemoguće naći u sudskom registru, a na Googlu se spominje kao organizator karnevala u Zadru – dobio je 83.200 kuna.

Usto ide i stavka “autorska prava”, za što Konekt marketing dobiva 146.000 kuna. Ukupno bi to bilo više od 200.000 kuna, što je limit za obvezno raspisivanje natječaja.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije