U velikoj antikorupcijskoj kampanji (Korupcija, to nisam ja), za koju
će se iz proračuna izdvojiti 2,4 milijuna kuna, ni lipa nije potrošena
transparentno, preko javnog natječaja.
Na pitanje o tome tko je i kako dobio posao osmišljavanja kampanje,
cilj koje je ohrabriti građane da prijave korupciju, iz Ministarstva
pravosuđa dobili smo tablicu o utrošenim sredstvima iz koje se vidi
jedino to da su se na sve moguće načine izbjegavali javni natječaji.
Jedino što je išlo na natječaj odnosi se na najam oglasnih panoa i
svjetlećih vitrina, ukupne vrijednosti 190.000 kuna.
Dobili
posao pa ga dali u ‘podnajam’
U
zatvor i na temelju snimke s mobitela!
Korupcija,
to nisam ja! To je on!
Kršenje zakona
Taj je posao dobio Spotstudio d.o.o., ali s njim još nije sklopljen
ugovor jer je u tijeku žalbeni rok! Za sve ostalo, od izrade crtića s
malim mravima koji su međusobno povezani plavim kuvertama, autorskog
prava za pjesmu u spotu do zakupa prostora za emitiranje tih spotova na
televizijama, portalima, radiopostajama te do promidžbenog materijala,
posao je podijeljen tako što je državna tajnica Marina Dujmović-Vuković
sklopila izravne pogodbe.
A to se, pak, smatra kršenjem zakona i u takvim se slučajevima vode
kazneni postupci. Tako je agencija Advans angažirana za planiranje
zakupa medija i za to joj je plaćeno 34.500 kuna. Logično bi bilo da se
ta agencija pobrinula za sva oglašavanja i uredila popuste, no išlo se
neposredno u zakupe.
Tako je za oglašavanje na portalu Index.hr potrošeno 28.400 kuna, za
Tportal 26.500 kuna, za Net.hr 21.900 kuna. Riječ je o tome da se do
iznosa do 70.000 kuna može ići na neposrednu pogodbu pa se posao
dijeli. Isto je s promidžbenim materijalom – tako je Novi val dobio
posao vrijedan 16.000, a Tovedo d.o.o. vrijedan 69.200 kuna.
Prijeđen limit
Posebno je zanimljiva priča o autorskim pravima za pjesmu u spotu koja
je uzeta od grupe Connect. Za autorska prava hip-hop produkcije Ross
media consulting – koji je nemoguće naći u sudskom registru, a na
Googlu se spominje kao organizator karnevala u Zadru – dobio je 83.200
kuna.
Usto ide i stavka “autorska prava”, za što Konekt marketing dobiva
146.000 kuna. Ukupno bi to bilo više od 200.000 kuna, što je limit za
obvezno raspisivanje natječaja.
VLADA SKANDALOZNO ZAPOČELA ANTIKORUPCIJSKU KAMPANJU