PRIPREMITE MARAMICE!

Božićna reklama s djedom rasplakala cijeli svijet: 'Tko kaže da Nijemci nemaju osjećaja'

Foto: YouTube
1/3
15.12.2020.
u 13:16

Reklamu je za Doc Morris snimila njemačka agencija Jung von Matt kao dio kampanje "Take care".

Dvominutna reklama njemačke farmaceutske kompanije Doc Morris rasplakala je ljude iz cijelog svijeta, a mnogi su ustvrdili da im je slomila srce. Glavni lik reklame je djed u izolaciji zbog koronavirusa koji odluči započeti vježbati iako mu je na raspolaganju samo jedna girja. 

Stariji muškarac muči se i muči, ali ne odustaje. Ignorira to što je očito postao glavna priča među susjedima te samo nastavlja s vježbanjem. Njega, naime, motivira uokvirena fotografija koju publika ne može vidjeti. Na kraju reklame otkriva se njegov motiv za sve to vježbanje. To je trenutak zbog kojeg su mnogi pustili pokoju suzu. 

 

Naime, djed se na kraju godine susreće sa svojom obitelji koja kiti bor, a on u ruke uzima svoju unuku i podiže je kako bi mogla staviti zvijezdu na božićno drvce. Reklama je probudila jake emocije u onima koji su je gledali. 
    
– Čestitam na ovom sjajnom video. Nikad nije prekasno da počnete brinuti o sebi i stvarima koje su uistinu važne. Ovo je važna poruka – komentirao je gledatelj, dok je druga gledateljica navela kako se rasplakala. 

– Onaj tko kaže da Nijemci nemaju osjećaja, nije vidio ovu reklamu – navodi se u jednom od komentara. 

Reklamu je za Doc Morris snimila njemačka agencija Jung von Matt kao dio kampanje "Take care".

– Ove godine najbolji dar je to da smo zdravi i da smo dobro. Zato nam je vaše zdravlje važno. Kako biste, osobito za Božić, mogli brinuti o onome što je doista važno i provesti vrijeme uz članove obitelji i one koje volite. Doc Morris vama i vašim obiteljima želi sretan i nezaboravan Božić. Ostanite zdravi – stoji u opisu reklame, piše The Sun. 

Ključne riječi

Komentara 2

LA
lak0
14:36 15.12.2020.

Moj dida i ja 💓

K1
Kone_1
14:12 15.12.2020.

Na ovakvu razinu propagande Goebbels ne da bi bio ponosan, nego bi bio pomocnik doticnih, a ne oni njemu

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije