ne mogu privući mlade

Poznati brend bori se za opstanak, hoće li to utjecati na njegovu dostupnost u Hrvatskoj?

Legendarni brend kuhinjskog posu?a Tupperware mogao bi propasti
Stephen M. Dowell/NEWSCOM
12.04.2023.
u 11:31

– Poduzimamo hitne mjere kako bismo pronašli dodatne izvore financiranja i riješili financijsku situaciju – rekao je izvršni direktor Miguel Fernandez. Najveći izazov tvrtke je narušen imidž jer mladi kupci u Tupperwareu nisu prepoznali kompaniju koja je održiva, iako su u svoj asortiman uključili materijale poput stakla, nehrđajućeg čelika i reciklirane plastike.

Brend Tupperware objavio je priopćenje u kojem kaže da sumnja da će tvrtka moći nastaviti dugoročno poslovati, a kao glavni razlog smatra to što ne može privući mlade potrošače. Zbog toga je vrijednost njihovih dionica u godini dana pala za 90 posto, piše Jutarnji list. Ipak, ugroženo poslovanje tvrtke ne utječe na dostupnost njezinih proizvoda u Hrvatskoj. 

Direktorica varaždinske tvrtke Jesen Usluge, koja je jedan od dvaju hrvatskih ovlaštenih zastupnika Tupperwarea, rekla je za Jutarnji list kako nisu dobili nikakvu informaciju o promjenama do kojih bi moglo doći zbog ovih događaja.

– U ovom trenutku nisam kompetentna davati informacije o tome, ali mogu potvrditi da se kod nas i dalje mogu nabaviti Tupperwareovi proizvodi – poručila je.

Rekla je i kad se usporedi broj kupaca s prethodnim godinama, da se ne može primijetiti nikakva značajnija promjena, odnosno nije došlo ni do smanjenja ni do povećanja potražnje i prodaje, a novih kupaca uvijek ima. Ukupni prihodi varaždinske tvrtke Jesen Usluge 2021. godine bili 16,187.859 kuna, što je nešto više od 100 tisuća kuna više nego godinu ranije. Ipak, neto dobit je bila čak 722.177 kuna manja nego 2020. godine, podaci su Fine. 

Drugi ovlašteni zastupnik Tupperwarea u Hrvatskoj je riječka tvrtka Procella, a njoj su rasli i prihodi i dobit. Prihodi su se s 9,102.861 kune 2020. godine povećali na 9,226.149 kuna, a dobit je nakon oporezivanja iznosila 567.787 kuna, odnosno 56.551 kunu više nego u prethodnom razdoblju.

– Poduzimamo hitne mjere kako bismo pronašli dodatne izvore financiranja i riješili financijsku situaciju – rekao je izvršni direktor Miguel Fernandez. Najveći izazov tvrtke je narušen imidž jer mladi kupci u Tupperwareu nisu prepoznali kompaniju koja je održiva, iako su u svoj asortiman uključili materijale poput stakla, nehrđajućeg čelika i reciklirane plastike. Ni naglašavanje da njihovi proizvodi pomažu smanjiti količinu bačene hrane nije pomoglo.

VIDEO: Plenković: 'Više su rasle plaće nego inflacija'

 

Ključne riječi

Komentara 1

Avatar yumamic
yumamic
11:53 12.04.2023.

"mladi kupci u Tupperwareu nisu preopoznali(sic) kompaniju koja je održiva". Ne, nego vi niste "preopznali" nove trendove i zato vas tržište kažnjava. Lijepo ključ u bravu i baviti se nečim za što ljudi s novcima, bilo mladi ili stari žele platiti.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije