Splitski šef Željko Kerum nije se osvrnuo na istraživanje Pravnog fakulteta o rejtingu stranaka i političara. No, pojavili su se njegovi izaslanici, prijatelj i dogradonačelnik Jure Šundov, zet Petroslav Sapunar, predsjednik Županijske skupštine, i suradnici.
Potpora 55% Splićana
– Istraživanje je pokazalo da Kerum ima potporu 55 posto sugrađana. Iznimno smo zadovoljni. Pitao sam prof. Onesina Cvitana je li ijedan splitski gradonačelnik u demokratskoj Hrvatskoj imao takvu podršku. Rekao mi je da nije nijedan. U Hrvatskoj građanskoj stranci to smatramo vrlo važnom činjenicom – naglasio je Jure Šundov, dopredsjednik stranke.
Prognozira da će HGS na sljedećim izborima u Splitsko-dalmatinskoj županiji po jačini biti treća stranka.
– Sasvim sigurno ulazimo u Sabor s najmanje 10 mandata – poručuje i dodaje da je većina medija kada je Kerum istaknuo kandidaturu za gradonačelnika, bila vrlo skeptična. Stvarnost je to demantirala. Građani su mu dali povjerenje. Najavljuje da će HGS odabrati trenutak kada će brendirati stranku. To će, veli, ražalostiti političke suparnike.
– Kerum je dalmatinski brend – izjavio je Šundov u maniri pravog političara.
Dobiti neopredijeljene
Ističe da su na gospodarskom forumu predstavnici tvrtke koja se bavi brendiranjem kazali da su brendovi Dalmacije more i sunce, dobar odmor i Kerum!
– Većina građana još ne povezuje Keruma s HGS-om. To nam je jedan od idućih zadataka. Poistovjetiti HGS s Kerumom kao osobom. On je brend koji ćemo iskoristiti. Sigurni smo da ćemo postići dobre rezultate – ambiciozno će dopredsjednik mlade stranke koja će pokušati dobiti glasove onih koji su se izjasnili da neće izići na izbore ili još ne znaju za koga će glasovati. Veliki postotak takvih je, drži, znak da ljudi ne vjeruju politici, odnosno da ih je ona iznevjerila. A, zar Kerum ne želi biti političar?
Neven Šerić, prof. Ekonomskoga fakulteta iz područja brandinga i upravljanja markom, kaže da je potenciranje sebe kao brenda samoreklamiranje! Koliko će to pomoći, relativna je stvar. Tržište odgovara na pitanje tko je brend.
Suvremeni branding, naglašava prof. Neven Šerić, temelji se na postulatima američkoga i japanskoga gospodarstva. Marka donosi dodatnu vrijednost, ekstra profit i zaradu. Osoba ili tvrtka ili proizvod predstavljaju marku ako na široj razini može osigurati širenje posla, dodatna sredstva, naseljavanje mladih ljudi...
Hrvatsko more i turizam...i uzivanje? Pa, ljudi, sta mi hocemo u \"Ljepoj nasoj\"? Kao nekoliko jako vaznih cinjenica: sta mi to osim ljepe prirode nudimo turistima? Tuku ih nasi primitivni idioti, ostecuju im auta, vrijedjamo sve, nemamo nocnog zivota nii zabave! Posluga je strasno losa, konobari neljubazni, itd, itd, itd... Pa tek onda i mnogo previsoke CIJENE?!? Turska nudi aranzman \"All incluziv\" u hotelima sa \"5 zvijezdica\" za samo 400-500 eura za 7 dana...14 dana 600-700 eura!!! Otprilike tolike cijene nude i Talijani, Spanjolci, Grci, Bugari... Za tu cijenu imate tj dobijate pravi konfor, bas nista se dodatno ne placa, ljubaznost radnika u hotelima je ogromna, mnogoooo zabave, dakle sve na jako visokom nivou. Mi HRVATI, daleko smo od pravog turizma, htijeli to priznati ili ne, na zalost tako je...to je realnost! Zato nije ni cudo, da imamo svake godine sve manje i manje turista! Jos malo i nitko vise nece ni cuti za HRVATSKU, kamo li je posjetiti?! A za bas sve, krivi smo sami!!!