Od ideje do realizacije proći će godinu i pol dana – “nevjernim Tomama”, kako je sam tada najavio, u kolovozu 2013. poručio je gradonačelnik Milan Bandić da će za izgradnju akvaparka na Bundeku trebati maksimalno petsto dana. Jer on, tada, imao je viziju.
Uz jezero planirao je smjestiti “najljepši vodeni park u ovom dijelu Europe”, a objasnio je i kako će to napraviti.
– Ovdje imamo gradsko zemljište i vodu na šest metara dubine, a imamo i sposobnu gradsku upravu koja će taj projekt sigurno završiti – samouvjeren je bio Bandić, koji je objasnio kako je park zamišljen kao cjelina od tri dijela na ukupno 30 tisuća kvadrata površine.
Vodeni sadržaji trebali su zauzeti trećinu parka, dok su na ostaloj površini trebali biti sadržaji poput minigolfa i adrenalinskog parka. Imao je taj akvapark i posebnost, tzv. “vodenu zmiju”, odnosno svojevrstan kanal dug kilometar s vodom koja struji, a kojim se trebalo voziti čamcima i gondolama. Sve to, najavio je prije četiri godine gradonačelnik, trebalo je stajati oko 15 milijuna eura.
Koji se ipak nisu našli ni za četiri i pol godine, a kamoli za godinu i pol, kako se tada tvrdilo. Ipak, za Bundek sad postoji novi plan, koji ne zvuči samo dobro u teoriji, već je i vrlo zanimljiv na papiru. Potrudili su se arhitekti Kristina Jeren te Iva i Miroslav Pejić da sve što se za uređenje tematskog parka Racinjak tražilo natječajem javne nabave pretvore u jedan dobar projekt i budu odabrani za uređivanje bejzbolskog igrališta, skejt-parka te automodelarskog centra istočno od jezera, ali, naravno, i dodatnih sadržaja koji su se tražili.
Smislili su nešto što će biti atraktivno i za mlade i starije Zagrepčane, uklopili Bandiću vrlo drage fontane, vidikovcima odlučili stvoriti vezu jezera sa Savom, a razmišljali su i o tome da područje jezera bude mjesto za opuštanje, pa su u projekt uključili i ambijentalnu rasvjetu i viseće mreže za ležanje. Sve što jedan tematski park od 20 milijuna kuna i treba imati. Ne zasmeta li mu u gradnji silna voda s akvaparka.
Pogledajte i video Kako će izgledati rekonstrukturirani zagrebački rotor.