OBNAVLJA SE I STARI

Butković najavio: Učinjen je prvi korak za gradnju novog mosta kopno - Krk

Rijeka: Radovi na održavanju Krčkog mosta
Foto: Nel Pavletic/PIXSELL
1/4
08.04.2024.
u 22:53

To je rješenje ne samo za preopterećeni postojeći Krčki most, rekao je Butković, već i potpuno nova prometna cjelina koja bi zadovoljila volumene budućih tereta

Nakon obnove starog Krčkog mosta ide se u izgradnju novog mosta kopno - Krk, najavio je u ponedjeljak ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković prilikom obilaska gradilišta obilaznice u Novom Vinodolskom. Riječ je o cjelovitom rješenju za povezivanje budućeg kontejnerskog terminala u Omišlju s novim cestovnim i željezničkim pristupom, krakom nizinske pruge od Krasice s ogrankom za Krk.

To je rješenje ne samo za preopterećeni postojeći Krčki most, rekao je Butković, već i potpuno nova prometna cjelina koja bi zadovoljila volumene budućih tereta. Planiran je zahvat duljine sedam kilometara, a predviđena je i pristupna cesta s priključkom od autoceste do novog mosta i spojne ceste na otoku Krku, te do čvorišta Omišalj-sjever.

Novi Krčki most bit će duljine 850 metara, vijadukt Krk 900 metara, tunel 740 metara, a bit će izgrađena i tri čvorišta za povezivanje na postojeću cestovnu infrastrukturu.

Prvi korak već je učinjen, pri kraju je nabava za projektiranje izgradnje novog Krčkog mosta, dodao je Butković.

POVEZANI ČLANCI:

>> VIDEO Pogledajte izgled splitske luke nakon  što su s lukobrana uklonjeni ruševni objekti

Komentara 8

Avatar vila velebita
vila velebita
11:58 09.04.2024.

Što je s ostalim otocima??? U starim planovima postoje i mostovi Krk-Rab, Rab- Pag, Pag-Vir.... i još neki.... Trebalo je ići dalje s pričom.... Povezati Ugljan s kopnom!

Avatar Behemot
Behemot
10:35 09.04.2024.

Komentari ne mogu ništa promijeniti, ali je zanimljiva činjenica da će Krk postati prvi hrvatski otok sa željeznicom .. par stotina metara ali svejedno.

CU
Cuturas
07:08 09.04.2024.

I most je za novi most! Prije nego se ovaj počne graditi starog raskopat i to sada u tijeku turističke sezone da se stvori čim veća gužva da se opravda gradnja novog, a i van sezone puše bura pa nije zgodno baš drkati. Nakon toga i željeznički most jer ipak je to najisplativiji kopneni prijevoz u Hrvatskoj,šteta ne iskoristiti jednu od najboljih infrastruktura u svijetu.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije