CARWIZ International s ponosom obilježava svoju petu godišnjicu kao franšiza, obilježavajući putovanje koje je započelo u Zagrebu i rezultiralo najbrže rastućom franšizom za najam automobila na svijetu. S prisutnošću na svim kontitentima s preko 300 lokacija u 35 zemalja, Carwiz se uspostavio kao simbol stvaranja nezaboravnih iskustava za svoje klijente i partnere.
Put prema globalnom uspjehu
Prije pet godina, CARWIZ International započeo je nevjerojatno putovanje,od svojih početaka kao hrvatski brend za najam automobila do stajanja uz bok najvećim svjetskim brendovima.
Već pri začetku kompanije, cilj je bio jasan: pružiti izvanrednu uslugu i stvoriti jedinstvena korisnička iskustva. Krešimir Dobrilović, CEO Carwiza, donio je svoje iskustvo iz tri uspješna start-upa za najam automobila u kojima je igrao ključnu ulogu, a to obilje znanja pretvolilo se u pokretačku snagu uspjeha tvrtke.
Naglasak Carwiza je na personaliziranim rješenjima za svoje franšizere, od identiteta brenda do najsuvremenijih IT inovacija. Samo u svojoj prvoj godini poslovanja kao franšiza, Carwiz je potpisao čak 20 partnerskih ugovora, postignuvši rezultat koji je ranije bio rezerviran samo za najveće igrače u industriji. Ovaj brzi rast postavio je temelje za Carwiz da postane najbrže rastuća franšiza za najam automobila na svijetu.
Prednost franšize: Višestruke šanse za uspjeh na tržištu
Neovisna istraživanja pokazuju da se ne može se potcijeniti snaga franšiziranja. Više od 80% tvrtki koje započinju kao franšiza ne samo da prežive, već i uspiju u svojih prvim pet godina na tržištu. Nasuprot tome, 20% mladih tvrtki koje nemaju podršku franšize, teško prežive petogodišnje kritično razdoblje. Ova jasna razlika pokazuje zašto je CARWIZ International postao privlačan izbor za poduzetnike diljem svijeta i donio uspjeh tvrtkama specijaliziranim za iznajmljivanje vozila na raznim tržištima, od SAD do onih u razvoju.
Ulaganje u ljude i inovacije
Ključ uspjeha Carwiza nalazi se u ulaganju u ljude, usvajanju naprednih IT rješenja i provođenju sveobuhvatnih programa obuke diljem zemalja u kojima Carwiz posluje. Rezultati govore sami za sebe, s brojem rezervacija koji su se u odnosu na prethodnu godinu učetverostručili. Ova predanost unapređenju poslovanja na globalnoj razini omogućila je Carwizu da predviđa impresivan rast prihoda od 95 do 100% ove godine, uz očekivane marže profita koje će biti deseterostruko veće.
CEO Krešimir Dobrilović naglašava važnost suradnje s partnerima i pristupa prema klijentima: "Zahvalni smo našim klijentima, partnerima i našem timu na nevjerojatnim postignućima kroz proteklih pet godina. Naša predanost stvaranju nezaboravnih iskustava i nastavit će rast Carwiza. Od lokalnog brenda do globalne franšize uspjeli smo zadržati naši posvećenost kvaliteti, inovaciji i uspjehu. Dok slavimo ovaj jubilej, s veseljem gledamo prema budućnosti, uvjereni da nas najbolje tek očekuje."