Pri kraju je gradnja spojne ceste koja će gospodarsku zonu Krapina nova povezati s državnom cestom D1 i nakon deset godina omogućiti poduzetnicima kvalitetan pristup gospodarskoj zoni.
Uzalud i zlatne slavine
Gospodarska će se zona tek početi razvijati. Unatoč tomu što je poduzetnicima bila ponuđena kompletno riješena infrastruktura – plin, voda i struja za poslovne objekte, odaziv je bio slab jer nije bilo uređena pristupa objektima i Grad dugo nije mogao prodati parcele. Gradonačelnik Krapine Josip Horvat znao bi reći da Grad poduzetnicima može ponuditi i "zlatne slavine", ali ako ne mogu do svog poslovnog prostora, sve je uzaludno.
Cesta u dužni 1200 metara s nadvožnjakom preko željezničke pruge i mostom preko Krapinice vrijedna je 30 milijuna kuna, a investitor su Hrvatske ceste. Kako nam je rekao Krešimir Gospočić, glavni inženjer na gradilištu, Viadukt je radove završio u roku. Do svih okolnih poljoprivrednih površina osiguran je pristup, a prostor je i horikulturno uređen. Nakon preostalih instalaterskih radova slijedi tehnički pregled ove dionice koja još izgleda kao da vodi "od nekam do nikam", kako se moglo čuti u političkim krugovima, a čulo se također i to zašto Krapina dobiva toliki novac od države, dok u Zagorju ima cesta i mostova koji vape za obnovom.
Slijedi druga faza
Prema riječima gradonačelnika Krapine, ovaj je projekt od velike važnosti za Krapinu, a riječ je tek o prvoj fazi radova. – Ovako sigurno neće ostati – ističe Horvat i dodaje da će se kompletan spoj napraviti još ove godine.
– U tijeku je izrada projektne dokumentacije za drugu fazu, prema naseljima Šabac i Tkalci. U Hrvatskim cestama slijedi raspisivanje natječaja i gospodarska zona bit će dobro prometno povezana. Ubuduće će to biti državna cesta 206, koja će prema projektu povezivati Krapinu, Pregradu i Hum na Sutli. Time će se i grad rasteretiti od prometa, posebice teretnog – kaže Horvat. Na ovome dijelu upitno je samo 40-ak metara županijske ceste, za uređenje kojih u Županijskoj upravi za ceste zasad nije predviđen novac.