Premda je predsjednik Sindikata strojovođa Hrvatske Nenad Mrgan jučer u HRT-ovom Dnevniku 3 potvrdio neslužbenu informaciju da je strojovođa vlaka koji je iskliznuo iz tračnica u Zalesini dobio pismeni nalog da prođe kroz crveno, signal kojim se upozoravalo da na pruzi nešto nije u redu, njegov zamjenik Dalibor Petrović kaže kako to nije razlog što je u ovoj nesreći tragično stradao njihov kolega Damir Domitrović. Petrović je pri tom naglasio kako su, unatoč ovoj neslužbenoj informaciji koju na jučerašnjoj konferenciji za novinare održanoj u Rijeci nisu otkrili, prometnici u Skradu i Zalesini dobro odradili svoj posao i učinili sve kako su trebali, sukladno propisima.
- Signal jest bio crven, zato što je odron strgao kablove, što prometnik u Skradu nije znao. Naime, kvarovi su česti, pa unatoč crvenom signalu dobijemo dozvolu da možemo proći. Problem je u propisu koji je promijenjen. Naime, 90-tih je propisom bilo određeno da, ukoliko je signal crven i prometnik ga ne može promijeniti u zeleno, strojovođa do idućeg signala vozi smanjenom brzinom ne većom od 30 kilometara na sat, dok je po novome određena redovna brzina - kazao je Petrović
Podsjetimo, Sindikat strojovođa Hrvatske inzistira na neovisnoj istrazi o prošlotjednoj nesreći u Gorskom kotaru koja se, kako tvrde, dogodila zbog urušavanja potpornog zida, a ne odrona kamenja kako tvrde u HŽ-u.