dobar potez

Curice "lude" za LEGO kockicama, prodaja porasla za 24 posto

FC Koln
Foto: Pixsell
1/2
31.08.2012.
u 18:22

LEGO je puštanjem na tržište nove linije svojih proizvoda namijenjenih isključivo djevojčicama i te kako profitirao

Iako su se dosad njima igrali djevojčice i dječaci, stari i mladi, LEGO je puštanjem na tržište nove linije svojih proizvoda namijenjenih isključivo djevojčicama i te kako profitirao. Bez obzira što su se brojni roditelji bunili protiv takvog poteza, danska je tvrtka njime i više nego zadovoljna. Naime, otkad su novu liniju posvetili samo curicama, prodaja im je u prvoj polovici godine porasla za 24 posto. 

– Godinama znamo da se i djevojčice igraju LEGO kockicama. Viđali smo ih u našim trgovinama i čuli smo želje kupaca, no prvi put smo na tržište pustili proizvod koji je namijenjen ponajprije djevojčicama – rekao je direktor LEGO-a Vig Knudstorp.

Poznati danski brend kaže da im prodaja ide odlično u Japanu, Kini i SAD-u, no u Europi je pala zbog ekonomskih problema. Zbog krize, prodaja je najviše pala u Španjolskoj, no u Ujedinjenom Kraljevstvu, Njemačkoj i Rusiji recesija ne utječe na prodaju popularnih kockica.

Ključne riječi

Komentara 1

Avatar Časna seka
Časna seka
18:41 01.09.2012.

A djevojke sastave igračku za djevojke.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije