U prvih osam mjeseci tekuće godine Luka Vukovar pretovarila je 160.000 tona raznih tereta što je za 48.000 tona više u odnosu na isti period prošle godine.
- Glavni razlog tome činjenica je što su vodostaji Save i Drave niski te je onemogućena plovidba tim rijekama. Kako je Luka Vukovar jedina hrvatska riječna luka plovna tijekom cijele godine ti tereti završili su u Vukovaru, rekao je voditelj općeg i pravnog odjela Luke Vukovar Darko Vicković.
Prema ranijim planovima tijekom ove godine planiran je pretovar oko 300.000 tona raznih tereta ali je i sada neizvjesno hoće li se plan ostvariti ili će čak biti i premašen. Jedan od razloga tome je i što se ne zna što donose mjeseci pred nama. Vicković je pojasnio kako je radi leda plovidba tijekom siječnja i veljače bila onemogućena kao i da se sada ponovno najavljuju nove suše što bi u konačnici moglo značiti i rasterećenja nosivosti brodova. I dalje se najviše pretovaraju željezo, žica i staro željezo.
Zbog niskih vodostaja Save i Drave u vukovarskoj luci danas se vršio i pretovar specijalnih eko modula koje je izradila tvrtka Đuro Đaković iz Slavonskoga Broda, a koji plove za Veliku Britaniju gdje će biti dio tehnologije za zbrinjavanje otpada. Radi se o 12 eko modula od kojih je svaki težak oko 75 tona. U vukovarskoj luci završio je i ugalj koji je trebao biti istovaren u luci brčko ali nije radi niskoga vodostaja.
- Ta plovnost je naša velika prednost. Isto tako imamo i svu potrebnu tehnologiju i dizalice tako da naš trenutni kapacitet iznosi oko 1,5 milijuna tona tereta godišnje, rekao je Vicković.
Koliko bi se tek robe pretovorilo da je lučki kapetan ostao haški intimus naših nevinih viteških robijaša čika Šljivančanin..