IMUNI NA KRIZU Stanovnicima Hollywooda psi su kao djeca

De luxe hotel za pse posluje s dobitkom

02.04.2009.
u 17:43

Vlasnicima de luxe hotela za pasju klijentelu u Los Angelesu financijska je kriza samo “lavež u prazno”, objavio je njihov glasnogovornik agenciji France Presse.
– U Hollywoodu većina ljudi ljubimce smatra svojom djecom i rado će za njih žrtvovati mnogo – objasnio je Bryan Cole, glasnogovornik D pet hotela.

A žrtvuju li se stanovnici filmske meke previše za svoje četveronožne ljubimce, prosudite sami: za 65 dolara na dan (110 za predsjednički apartman) chef po narudžbi priprema omiljene delicije za pse, na flat-screen TV-ima vrte se DVD-i sa "101 dalmatinerom" ili "Mazom i Lunjom", dok se aktivni gosti mogu ispuhati u “teretani” – prostranom igralištu od 2000 četvornih metara u unutrašnjosti zgrade.

A za svoga psa mogu unajmiti i osobnog trenera. Nakon treninga, požrtvovni stanovnici Hollywooda svojim psima mogu priuštiti luksuzni wellness, koji uključuje masaže, body wrappove i vitaminske kupke.

Vlasnica Alissa Cruz (32), koja je hotel otvorila u prosincu 2008., kaže da jedna rock zvijezda donosi i snimke svojih nastupa na koncertima.
– Svaki put odahne kad vidi da još poslujemo – kaže A. Cruz i zaključuje zašto joj je biznis u doba recesije uspješan:
– Znaju da ćemo se fenomenalno brinuti o njihovim bebama.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije