Grafičari u NASA-i dvostruko su si u posljednje vrijeme olakšali posao: za svaku novu misiju ne izmišljaju kako da na službenom posteru aranžiraju posadu koju moraju predstaviti, da svaki plakat bude drukčiji, a opet ostane kreativan, poticajan i upamćen, nego sa svakom novom misijom parafraziraju neki obrazac plakata iz Hollywooda i njihovih objava blockbustera. Psebno vole znanstveno-fantastične i akcijske filmove. Tako je sedmorka iz misije shuttlea Discovery, Stephanie Wilson, Rick Mastracchio, James Dutton, Alan Poindexter, Dorothy Metcalf-Lindenburger, Clay Anderson i Naoko Yamazaki, predstavljena rješenjem koje je kreacija dizajnera plakata Deep Impact. Trend se i dalje nastavlja, što se može vidjeti na plakatima prošlih i budućih misija u našoj galeriji.
Dizajn postera za misije NASA-e podsjećaju na filmske plakate
Stephanie Wilson, Rick Mastracchio, James Dutton, Alan Poindexter, Dorothy Metcalf-Lindenburger, Clay Anderson i Naoko Yamazaki kao u filmu Deep Impact
Komentara 3
Kao u dobra stara vremena SSSR-a .....
Čisti krap. Ili da uljudno kažem - rokoko? Da objasnim: kao mali jaaaako sam volio te bjelo-crne rakete, a i danas još si pročitam kako je došlo do motora F1 (ne formule jedan nego 5 Komada F1 zajedno koji su podizali one mrcine Saturn od koliko1000a tona?) Ali evo nakon što se skinuo veo tajnovitost i romantike sa mjeseca ostao je samo prah i kamenje. Sad šta jadni da rade? Nebi valjalo opet neki svjetski rat pa da (ako pobjede) pokupe tamo negdje možda u iranu ili afganistanu ovoga puta, nekog novog vizionarskog von Brauna, jer tada nakon trećeg, nebi ostalo baš previše neke tehnologije a ni neke euforije ako me pratite, za otkrivanje \"drugih svjetova.\" Jedino bi možda nekog novog Wernera trebali naći prije trećeg svjetskog, tako da šmugnu par njih na mars i odande pritisnu dugme za bolesna oružja. Ali Werner je bio samo jedan, i nema više vizije, euforije, ni novaca tojest kad se američki narod \"dizindoktrinira\" u vezi tog praznog svemira. Zašto sam na poćetku napis\'o rokoko? Evo objašnjenja - zato što je to primer kad izgubiš sadržaj onda svu pažnju posvetiš na formi, i izmišljaš razne kerefeke. Odoh sad spakirat kofere & doviđenja, na marsu.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
moderna inačica Uncle Sama