SNAŽNIJA PROMIDŽBA

Do tisuću objekata prešlo bi u male hotele

Šime Klarić, Gari Cappelli
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
10.12.2018.
u 21:13

Oni su i budućnost i temelj održivog razvoja turizma

Vlasnici od petsto do tisuću objekata zainteresirani su za njihovu prenamjenu u male obiteljske hotele.

Riječ je o investicijama od 100.000 do 200.000 kuna. Već ih postoji četristotinjak, a oni su i budućnost i temelj održivog razvoja turizma. U tom poslu još uvijek nema velike zarade, promet raste, ali rastu i izdaci. No, uz smanjenje troškova poslovanja, sustavniju promociju i brendiranje, dostupnu edukaciju i izvore financiranja vrijedi se u to upustiti, ocijenio je Šime Klarić, predsjednik Udruge obiteljskih malih hotela na 1. Kongresu obiteljskih malih hotela.

Ponešto od onog što priželjkuju vlasnici malih hotela, poput snažnije promidžbe, tješnje suradnje s HTZ-om i angažmana na daljnjem olakšavanju poslovnih uvjeta, ministar Gari Cappelli je i obećao te se obratio potencijalnim investitorima.

– Mali hoteli privlače različite tržišne niše, a hotelski gosti troše dnevno čak 122 eura i 55 posto više nego gosti drugih vrsta smještaja.

Dobrodošli su u svim krajevima zemlje, ali investitore pozivam da ulažu u unutrašnjost da bi ujednačili turistički razvoj – rekao je ministar Cappelli.

Pogledajte reklamu Hrvatske turističke zajednice:

 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije