STRANI MEDIJI

Dubrovnik na američkim stranicama za putovanja zabilježio skok u pretraživanju za 205 posto

Neuobičajeno prazan grad Dubrovnik  za početak  predsezone
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
1/3
21.05.2021.
u 16:54

U članku se navodi kako je rast pretraživanja direktno povezan s popuštanjem putničkih restrikcija u Hrvatskoj

Pretraživanje Dubrovnika na online tražilicama diljem SAD-a kontinuirano raste, objavio je američki časopis Forbes. 

Kako se navodi, na stranici za pretraživanje putovanja KAYAK Dubrovnik je zabilježio skok u pretraživanju od čak 205 posto, nakon čega dolaze Zurich s rastom od 167 posto, pa Prag sa 144 posto te Reykjavik sa skokom od 143 posto. 

U članku se navodi kako je rast pretraživanja direktno povezan s popuštanjem putničkih restrikcija u Hrvatskoj i na Islandu, a spominje se i kako su Hrvatska i Grčka trenutno najtraženije destinacije i na stranici za iznajmljivanje brodova Click & Boat, priopćila je Hrvatska turistička zajednica. 

Da internetsko pretraživanje Hrvatske raste za 31 posto, a Islanda za 22 posto, navodi i poznata američka televizijska mreža CNBC. Iako se očekuje da će Amerikanci u 2021. najviše putovati po vlastitoj zemlji, pretraživanja avioprijevoznika porasla su za 47 posto nakon optimistične izjave predsjednice Europske komisije Ursule von der Leyen, koja je nagovijestila kako bi cijepljeni Amerikanci mogli ovog ljeta putovati u Europu. O uvjetima dolaska i boravka u Hrvatskoj, kao i mjerama koje su trenutno na snazi piše i renomirani američki list The New York Times.
 
I američki The Wall Street Journal donosi preporuke za europska putovanja, a na popisu se, uz Grčku, nalazi i Hrvatska, odnosno Dubrovnik, koji su spomenuti kao savršene destinacije za ovogodišnje ljetovanje Amerikanaca. 


 
- Spomenimo kako je tijekom čitavog svibnja primjetan rast medijske pokrivenosti Hrvatske na tržištu SAD-a, a procijenjena medijska vrijednost objavljenih članaka iznosi preko 120 milijuna dolara. Dodajmo i podatak kako je u Hrvatskoj u dosadašnjem dijelu godine s tržišta SAD-a ostvareno gotovo 70 tisuća noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 38 posto, navode iz HTZ-a.
 

VIDEO Pogledajte što Hrvati najčešće zaboravljaju u Uberu


 
Ključne riječi

Komentara 1

MT
makan tahi
18:40 21.05.2021.

evo sutra sam tamo pa javim kak je

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije