Plakat Domovinskog pokreta za izbore za Europski parlament izazvao je val reakcija na društvenim mrežama zbog gramatičke greške koju je nemoguće neprmijetiti. 'Rodna polja da, rodna ideologodija ne!' poručili su na plakatu uz fotografiju Ivana Penave i Stephena Nikole Bartulice. Ova pogreška nije nikome promaknula pa ni zastupnici Možemo Sandri Benčić.
"Ideologodija... To vam je još gore od ideologije... Posebno kad je rodna", napisala je na svom Facebook profilu uz fotografiju jednog takvog plakata. Brojni su reagirali na ovaj lapsus Domovinskog pokreta, posebice u kontekstu teme rodne ideologije.
VEZANI ČLANCI:
"Ovo je nadrealno, ovog se ni Monty Python ne bi posramio", pisali su u komentarima, dok su se neki osvrnuli i na druge lapsuse DP-ovaca, poput Ivana Penave koji je jednom prilikom kazao kako su mu ''amputirali da je agresivan''.
Međutim, nije Domovinski pokret jedini koji je plakatima izazvao reakcije na društvenim mrežama. Nakon predsjedničkih izbora tim Kolinde Grabar Kitarović na njezine plakate naljepio je 'Hvala Vam!', no prekrili su dio riječi zajedno pa je na plakatu nakon toga pisalo 'Kolinda, dno za Hrvatsku'.
Pre pre dobro! "Kolinda dno za Hrvatsku" - plakat HDZ-a u Puli (photo by Regional Express) pic.twitter.com/kcDExs0tUa
— :D :D (@dobrilado) January 17, 2015
I HDZ je svojedobno imao gramatičku grešku na svojim plakatima pa su izazivali podmjeh rečenicom 'Sad je bitno znanje, a nedemagogija'.
Nedemagogija? To je neka nova riječ? pic.twitter.com/EgsmKN1RY5
— Blanka Čičak🌹 (@blankaland) April 17, 2021
U kampanji za ovogodišnje parlamentarne izbore nije neprimijećeno prošao plakat Alke Vuice koja je na njemu izgledala puno mlađe. Alka je odmah komentirala plakat u Večernjakovoj emisiji "U povjerenju by Neven Ciganović".
- Fotografiju mi je uredio Marko Grubnić i preoduševljena sam. - rekla je Alka Nevenu Ciganoviću i dodala kako bi se svi trebali više uređivati. - U Saboru ću se zalagati da svi budu sređeni - rekla je Alka tada u emisiji.
GALERIJA “Rat plakatima” bez idejnog i kreativnog pomaka
Čiji plakat sada "iskače iz paštete". Ne mislim da je namjera bila takva ali ovo je sada plakat s najvećim dosegom.