Profiliranje Hrvatske kao turističke avio destinacije itekako daje rezultata. Svake je godine sve više novih čarter letova i izravnih zračnih linija, poput, primjerice, ove godine iz Lyona, Marseillesa i Bordeauxa za Split, Pulu, Dubrovnik i Rijeku. Rezultat je 300.000 francuskih gostiju od početka godine do sada i više od 300.000 noćenja, što je šest posto više nego lani u tom razdoblju, Sam srpanj, pak, protječe i bolje od toga. U tom je mjesecu zasad Hrvatsku posjetilo 121.000 francuskih turista i sedam posto više nego lani, dok u noćenjima, kojih su u srpnju ostvarili 477.000 plus iznositi čak deset posto.
– Iznimno je pozitivno što kontinuirano jača promet francuskih gostiju ne samo u njihove tradicionalno jakim destinacijama kao što su Dubrovnik ili Split, nego i u novima poput Zagreba, Slavonije i Baranje, Kvarnera i Istre – ističe direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Očekuje se i dobra posezonska posjeta, a da Hrvatska dobro kotira na ljestvici najprodavanijih inozemnih destinacija Francuza potvrđuje i Udruženje francuskih turističkih agencija Les Entreprises du Voyage. Kažu da prema lani bilježe porast potražnje od 11 posto.
– Francuzi nakon povratka iz Hrvatske ističu našu gostoprimljivost i autentičnost, očuvanu prirodu, prekrasnu obalu, kvalitetnu gastro ponudu i bogatu kulturnu baštinu – otkriva Danijela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj.