Gotovo svi pripadnici generacije Z (97%) prate neku utjecajnu osobu, tzv. influencera, a 59% ispitanika kupuje proizvode i usluge koje ta osoba preporučuje.
Omiljena hrana im je iz McDonald’sa, piće Coca-Cola, a brend Adidas izdvajaju kao najomiljeniji u kategorijama obuće i odjeće, bez kojega, kako tvrde, ne mogu ni živjeti, pokazalo je prvo istraživanje Dialog komunikacija i JoomBoosa o medijskim navikama i stavovima hrvatske generacije Z – ljudi rođenih u drugoj polovici 90-ih i početkom 2000-ih koji, ističe se, i ne pamte svijet prije interneta i mobitela, ne gledaju televiziju, a najnovije trendove prate na stranicama svojih najdražih influencera.
Istraživanje, u kojem je sudjelovalo 1667 pripadnika generacije Z iz cijele Hrvatske, pokazalo je da 87% njih svakodnevno koristi društvene mreže, a njih 92% smatra Instagram “naj cool” društvenom mrežom. YouTube prati čak 94% ispitanika, od kojih četvrtina gotovo cijeli dan. Mobitel najčešće koristi 87% ispitanika, a većinom ga koriste za gledanje YouTubea (45%). Za komunikaciju s prijateljima koriste Facebook Messenger, Instagram i WhatsApp.
Asocijalna generacija. Ako i sjednu za stol, svi izvuku mobitele i udri brigu na veselje... Mada ima takvih i kod pripadnika prethodne generacije.