Bračni par odsjeo je nekoliko dana u riječkom Hiltonu Costabella, a po dolasku su rezervirali večeru u Michelinovu restoranu Nebo chefa Denija Srdoča. Na recepciji im je napravljena rezervacija za restoran koji se nalazi na najgornjem katu hotela, no kada su gosti došli na večeru, ispostavilo se da njihove rezervacije nema.
Gosti su sišli na recepciju i dobili pismenu potvrdu rezervacije, ali restoran za tu rezervaciju nikad nije doznao. S obzirom na to da u restoranu nije bilo mjesta, bračni par odustao je od večere. Kult Plave Kamenice doznao je kako je za grešku odgovorna recepcija.
- Rezervacija je napravljena preko sustava Open Table pa su kolege greškom rezervirali restoran Nebo u Bostonu - kazala im je jedna djelatnica.
Inače, Open Table najveća je svjetska aplikacija za rezervacije restorana koja nudi rezervacije u cijelom svijetu. Hiltonovo osoblje u tražilicu je upisalo Nebo i rezerviralo prvi restoran tog imena koji se pojavio. Ispostavilo se da je prvi na listi bio talijanski restoran srednje klase u Bostonu.
- Kad su kolege isprintale potvrdu rezervacije, ni oni ni gosti nisu primijetili da je to potvrda za Boston - dodala je djelatnica.
Iz Hiltona su objasnili kako s restoranom koji se nalazi u vlastitoj zgradi komuniciraju ponekad. Ako je restoran zatvoren u trenutku kada gosti rezerviraju, uvijek koriste Open Table. Iz Neba su kontaktirali goste, kako bi se ispričali i ponudili da isprave grešku recepcije.
Jesu preživjeli to nekako???