Iz stranke Održivi razvoj Hrvatske (ORaH) očitovali su se o donošenju programa međupredmetnih i interdisciplinarnih sadržaja Građanskog odgoja i obrazovanja.
– Smatramo da bi Građanski odgoj i obrazovanje trebao u Hrvatskoj biti uveden kao poseban obvezan predmet te biti kurikularno i interdisciplinarno integriran u manji broj društvenih i humanističkih predmeta, uz poticanje i vrednovanje sudjelovanja učenika u različitim projektima koje provode škola i lokalna zajednica te svakako na temelju odgovarajuće prilagodbe kurikuluma kao cjeline – glavni je zaključak OraH-ove analize.
Problematičnim smatraju što je poziv na raspravu upućen javnost prije objavljivanja rezultata rasprave po prethodnom prijedlogu čime se, smatraju, zaobilaze iznijeta mišljenja nastavnika i zainteresirane javnosti.
– Zaobilaženje tih mišljenja samo je jedan od elemenata koji upućuje na strategiju napuštanja izvorne inicijative koja se zbog manjka sustavne pripreme nije uspjela ostvariti. Novom se inicijativom manjak pripremljenosti objektivnih uvjeta nažalost ne rješava, nego se prikriva ambicioznim popisima sadržaja toga disperzirana predmeta i još ambicioznijim popisima očekivanih ishoda učenja – priopćili su iz OraH-a.
>> Zabijali se u pleksiglas da upozore na važnost građanskog odgoja
GradansORaH - Građanski odgoj i obrazovanjeki Odgoj i Obrazovanje - Javna Rasprava-2
da nu8žno j euvesti jedan takav predmet u obrazovnaje, nikako povećati satnicu iz matematike, fizike, kemije i sličnih predmeta, na osnovu kojih nekakvo društvo stvara vrijednost . Ovako ćemo dobiti još nekoliko tisuća više u obrazovanju (u zadnjih 10 godina im se povećao broja za više od 20 000 - trošak od jedva 3 milijarde kuna godišnje ) , tko kaže da država nema novca , za beskorisna blebetanja uvijek ga ima, za rad i realno znanje nikako .