Autocestu od Dugopolja do Ravče, čiju gradnju istražuju USKOK i policija zbog sumnje da je pri tome ukradeno oko 100 milijuna eura, opremala je tvrtka Dalekovod. Dodatni troškovi opremanja te dionice autoceste samo pri opremanju tunela porasli su 6,8 milijuna kuna. Glavni izvođač radova tada je bio splitski Konstruktor, a podizvođač Dalekovod, na koji se Konstruktor i poziva kad opravdava povećanje cijene opremanja tunela i astronomske cijene stavki troškovnika poput 8000 kuna za svijetleći znak "exit" ili 2700 kuna za ploču s natpisom za izlaz u slučaju nužde.
Podizvođački milijuni
Prema dokumentaciji u posjedu Večernjeg lista, Dalekovod je s Hrvatskim autocestama od 2001. do 2009. godine ugovorio radove ukupno vrijedne čak 4,2 milijarde kuna i opremio je sve autoceste u tom razdoblju iz nadležnosti HAC-a, ali i Autoceste Rijeka – Zagreb. Osim opremanja autoceste, Dalekovod je dobio i golemu većinu ugovora za izmještanje instalacija na gradilištima autocesta.
No osim izravnih ugovora s HAC-om, tvrtka koju vodi Luka Miličić bila je i podizvođač radova, npr. u opremanju tunela na dionici Dugopolje – Ravča, pa je i tako ubrala dodatne milijune kuna. Dalekovod je na autocesti od Splita do Ploča ukupno izravno ugovorio radove vrijedne 143,6 milijuna kuna. Od 4,2 milijarde kuna, koliko su vrijedili radovi s HAC-om, gotovo 800 milijuna kuna Dalekovod je dobio mimo javnog nadmetanja.
Tako je, prema dokumentaciji u našem posjedu, izravnom pogodbom Dalekovod dobio poslove vrijedne 420 milijuna kuna, a još pod stavkom iznimna nabava one vrijedne 383 milijuna kuna. Od naših izvora doznajemo i da je USKOK izuzeo svu dokumentaciju o ugovorima HAC-a i Dalekovoda pa je po svemu sudeći poslovanje i te tvrtke pod istragom u vezi s malverzacijama u cestogradnji.
Upućeni kažu da su posebno zanimljivi poslovi koje je Dalekovod dobivao kao iznimnu nabavu jer je za to bila potrebna odluka Vlade. Ti su se poslovi dijelili bez javnog natječaja pod objašnjenjem hitnosti završetka gradnje autoceste, odnosno zadnje faze prije puštanja u promet, a to je opremanje. Barem u slučaju Dalekovoda i odluka o iznimnim nabavama ministar Božidar Kalmeta, kao član Vlade, ne može reći da ništa ne zna, kao što to inače govori kad ga se pita o događanjima u HAC-u.
Kalmetina desna ruka
Predsjednik uprave Dalekovoda Luka Miličić bio je u jako dobrim odnosima s bivšim premijerom Ivom Sanaderom, ali i s Kalmetom, i to preko njegove desne ruke, bivšega državnog tajnika za infrastrukturu Zdravka Livakovića.
Miličić je tako u eri Ive Sanadera postao i jedan od dioničara splitskoga nogometnoga kluba Hajduka, a Dalekovod jedan od sponzora. Usto, Dalekovod je jedan od članova konzorcija Adrial koji je kupio svojedobno šibenski TLM, a kojemu je HEP prodavao struju po znatno nižim cijenama od tržišnih, što je HEP-u nanijelo štetu od 600 milijuna kuna i o čemu se vodi istraga i očekuje skoro podizanje optužnice.
Tvrtka koju vodi Luka Miličić opremila je sve autoceste i zaradila 4,2 mlrd. kuna ___________________ Sunce ti ......kalajisano. Kad će se stati za vrat mafijašima? A najviše ih je bliskih i povezanih s KALJMETOM. Tu svakako spada Dropulićka,Jure Radić.....