'PRAZNO SLOVO NA PAPIRU'

Hajduković i Nikolić kritizirali Vladu: Ostavljaju dojam da je Slavonija nebitna

Domagoj Hajduković i Romana Nikolić
08.09.2020.
u 11:33

Ovo ukazuje na gospodarsko nazadovanje regije i sustavno zapostavljanje istooka Hrvatske, jer se potencijali u razvijanje i povezivanje prometne infrastrukture istočne Slavonije sa ostatkom HR, sustavno zanemaruje i ignorira. Vlada ostavlja dojam da joj je Slavonija nebitna!

U utorak, 8. rujna 2020. Domagoj Hajduković, predsjednik Županijske organizacije SDP-a Osječko-baranjske županije i saborski zastupnik i Romana Nikolić, zastupnica u Hrvatskoj saboru, održali su konferenciju za medije pod nazivom „Rezultati projekta Slavonije – izoliranost i nazadovanje istoka Hrvatske.“

„Projekt „Slavonija Baranja i Zapadni Srijem“ kojim se Vlada toliko hvali ne daje rezultate. Bombardirani smo silnim projektima u koje su se utrošili sušti milijoni eura, ali tragična je istina da zbog tih projekata građani istoka Hrvatske ne žive bolje, nemaju perspektivu i ne odlučuje se ostati u svom gradu/selu. Čak dapače, izgleda da što se više Vlada brine o našoj regiji, to ona više nazaduje, a jedan od vidova tog nazadovanja jest i prometna izoliranost“ otvorio je konferenciju Hajduković.

„Prometna povezanost Slavonije sa ostatkom Hrvatske i razvijanje povezane infrastrukture ključni su i nužni za razvoj gospodarstva i kvalitetu života na istoku Hrvatske“ nastavila je Nikolić i dodala „Nedavno smo u medijima čitali o ukidanju noćnog vlaka iz Osijeka za Zagreb (koji kreće u 01.06 min ) s presjedanjem u Koprivnici čime se gubi još jedna željeznička veza s metropolom. Ta linija je bila idealna za one koje u Zg moraju biti u jutarnjim satima, jer na glavni kolodvor dolazi u 6:25. Samo usporedbe radi, Podravkom koja kreće u 5.27 u Zagrebu je tek u 10 sati. Opravdanje za ukidanje je premali broj putnika… postavlja se pitanje, a zašto? U željezničku infrastrukturu se ne ulaže godinama, vlakovi voze sve sporije , a sad se razmišlja i o smanjenju brzine na 20km/ h na relaciji Osijek – Erdut, što je neshvatljivo i naravno da se putnici okreću bržim prijevoznim sredstvom.“

„Iako ni autobusne linije nisu ništa bolje, autobusnom linijom od Os do Zg treba najmanje 5 sati, a zadnja linija za Osijek iz Zagreba je već u 19.40, dok je prva 04,30h što opet ne odgovara većini putnika koji moraju u ranim jutarnjim satima biti u Zagrebu. Zanimljiva je konstatacija na koju je upozoravao i sam kolega Hajduković da je jedan autobusni prijevoznik iz Zagreba za Osijek vozio preko Plitvica! Što je totalni apsurd.Također smo upozoravali na zanemarivanje Zračne luke Osijek koji također bilježi pad putničkog prometa što je rezultat loših poslovnih rezultata, jer ne možete dopustiti da u ljetnim mjesecima nema niti jednog domaćeg leta iz Osijeka, navode. 

Pitaju se  je li ta prometno i gospodarski izolirana Slavonija i Baranja ona razvijena Slavonija i Baranja s vizijom i povećanim standardom kako su isticali u Projektu Slavonije, Baranje i Srijema?!

Ovo ukazuje na gospodarsko nazadovanje regije i sustavno zapostavljanje istooka Hrvatske, jer se potencijali u razvijanje i povezivanje prometne infrastrukture istočne Slavonije sa ostatkom HR, sustavno zanemaruje i ignorira. Vlada ostavlja dojam da joj je Slavonija nebitna! Projekt Slavonije, Baranje i Srijema samo je „ prazno slovo na papiru“, ne stvaraju se nova radna mjesta, zbog njega nitko ne ostaje u Slavoniji, jer ne nudi ništa. Na kraju dana, zbog obnovljenog društvenog doma, nitko neće ostati u selu. Projekti u koje se do sada ulagalo ne ostavljaju dodanu vrijedost koju bi trebali za osiguravanja perspektive i napretka naše regije. Apeliramo na Vladu da Slavonija može i mora bit prosperitetna regija u kojoj će se građanima pružiti mogućnost da ostanu, opstanu i neće tražiti bolji život izvan nje, napominju. 

Do sada smo jako malo povukli sredstava iz EU fondova, sumnjamo da će Vlada dobro isplanirati povlačenje sredstava iz novog Višegodišnjeg financijskog okvira, jer projekata nemamo! Cijeli proces programiranja je netransparetan“ istaknula je Nikolić.

„Osim što istok Hrvatske nije dobio ništa što ga i ovako ne ide kroz taj takozvani „Projekt Slavonija“ sustavno se ne stvaraju preduvjeti za razvoj regije. Premijer je puno govorio o ulaganju u prometnu infrastrukturu i u željeznicu. Gdje se to točno ulaže, ne znam, ali u Slavoniju sigurno ne gdje se ukidaju vlakovi, a brzina prometovanja na pojedinim dionicama pruge smanjuje na 20 km/h. Vlakovi su brže vozili u Austro-ugarskoj nego u modernoj Hrvatskoj! Time dolazimo do toga da se naša demografski, gospodarski i socijalno devastirana regija na kraju i prometno izolira – zaista recept za katastrofu. Na kraju i oni koji žele otići iz Slavonije neće imati kako“rekao je Hajduković. 

Komentara 4

Avatar Cornelius
Cornelius
12:48 08.09.2020.

Ma dok bu drug ajduković premijer, a drugarica bu sekretarica, po cijeloj Slavoniji budu autoceste sa 12 traka, u svakom selu heliodrom. Stari je to program partije pod nazivom l.a.p.r.d.a.nj.e.

AN
antiekstremist
11:35 08.09.2020.

Oporavio se .

19
195411
12:51 08.09.2020.

Fojam koji vi sticete nevažno je jer nemate sadržaj nego politizirate i klevečete. Moj dojam bolje da ne iznosim

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije