Kupci H&M-a bit će nagrađeni zbog prosljeđivanja stare odjeće umjesto da je bacaju u smeće. Švedski proizvođač odjeće inicijativu recikliranja odjeće pokrenut će u svim državama u kojima imaju trgovine, piše Local.
"Svaki komad odjeće bilo kojeg proizvođača je prihvatljiv, a nebitno je u kakvu je stanju. Zauzvrat će kupac dobiti bon za svaku vreću koju donese", napisala je tvrtka u priopćenju, ali nisu naveli koliko će bon vrijediti.
Prosječan Amerikanac godišnje baci 30 kilograma odjeće
Tvrtka je u 2011. godini izvela pilot-projekt s "recikliranjem" odjeće u Švicarskoj, a sada će ga proširiti na svih 48 zemalja svijeta u kojima posluje. Švedska kompanija se oslanja na stručno mišljenje tvrtke I:Collect koja se specijalizirala na redistribuciju odjeće koja se još može nositi kako bi se "promijenila ekonomija" ili se recikliralo u druge industrijske proizvode, kao što su krpe za čišćenje, papir, materijali za izolaciju i mnogi druge.
Njihove statistike pokazuju da prosječan Amerikanac godišnje baci oko 30 kilograma odjeće. Ukupno je to oko 8 milijardi kilograma, od kojih se samo 15 posto reciklira. Iz H&M-a tvrde da da je davanje odjeće koja se još može nositi samo dio njihove "šire priče" o održivom razvoju. Druge inicijative uključuju vrećice koje su napravljene od recikliranih materijala.
>>Nova usluga u nas: Finci nude radnu odjeću u najam
Odlična inicijativa, pitanje je samo kad će doći do nas???