Hrabri telefon u suradnji s UNICEF-om širi dostupnost podrške mentalnom zdravlju i psihosocijalne podrške za djecu i obitelji u migracijama pa je tako od ožujka, uz hrvatski, chat savjetovanje dostupno i na dodatnih šest jezika: engleskom, francuskom, turskom, ukrajinskom, pashtu i arapskom jeziku.
"Djeca i roditelji u migraciji, uključujući i djecu bez pratnje, suočavaju se s brojnim izazovima pri dolasku u novu zemlju i procesu integracije, kao što su strah od neizvjesnosti, prilagodba na nepoznatu sredinu, jezične barijere i diskriminacija, ali i otežan pristup obrazovanju i ekonomskim prilikama što dodatno povećava osjećaj nesigurnosti i izolacije. Sve to može značajno utjecati na njihovo mentalno zdravlje i ukupnu psihosocijalnu dobrobit, a mogu uzrokovati strah, tjeskobu i osjećaj bespomoćnosti, promjene ponašanja, učestaliju agresiju te razne fizičke reakcije. Svjesni tih izazova, kao i činjenice da, unatoč naporima brojnih ustanova i službi, psihosocijalna podrška još uvijek nije jednako dostupna svoj djeci i njihovim obiteljima, Hrabri telefon proširenjem chat savjetovanja pruža konkretan doprinos u zaštiti i podršci djeci i obiteljima u migraciji, omogućujući im prostor za razgovor, izražavanje osjećaja i dobivanje savjeta na jezicima koje razumiju", kažu u Hrabrom telfonu. Chatu je moguće pristupiti na poveznici https://tinejdzeri.hrabritelefon.hr/ svakim radnim danom od 9 do 20 sati.
Višejezično chat savjetovanje razvijeno je u okviru programa „Podrška djeci i obiteljima u migracijama u procesu zaštite i integracije u Hrvatskoj“, koji zajednički provode Švicarsko državno tajništvo za migracije (SEM) i Ured UNICEF-a u Hrvatskoj, a financiran je sredstvima Vlade Švicarske Konfederacije.